Lige et spørgsmål fra en pylret mor... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.523 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

SHERO

Nu bliver jeg altså lige nød til at spørge jer, selvom min mor synes det er mig der er pylret... Hm

Min søn kradset sig i øjet forig nat, så han har fået en ridse/sår i selve øjet, såret er selvf rødt, men det er blevet værre, nu er næsten hele den side af øjet meget rødt... Burde jeg bare lade der være, selvf holde øje med det... Synes bare jeg burde gøre et eller andet, ved bare ikke helt hvad... godt være jeg bare er pylret, men synes det ser så voldsomt ud...

Håber nogen liige har et råd i ærmet de vil dele ud... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Knudsen

Det lille pus..

Jeg kan godt forstå, at du ikke lige ved hvad du skal gøre..

Jeg havde nok ringet til vagtlægen for at være på den sikre side..

Anmeld

13. februar 2010

Ni-ko-li-ne

ja, jeg havde nok også kontaktet lægen:0)

Anmeld

13. februar 2010

SHERO

Rart at se jeg ikke er helt hysterisk... :-) Tror jeg at jeg vil gøre, han virker godt nok ikke til at have ondt, Better safe than sorry... :-)

Tak for svarene... :-)

Anmeld

13. februar 2010

JustAnotherName

Min datter kradsede mig i øjet, og er du bims det gjorde ondt.
Jeg havde hovedpine og smerter i øjet. Gjorde ondt at kigge til siderne.
Hvis ridsen er I ØJET, er det altså ikke pjat. Det kan være meget ubehageligt.

Jeg fik dråber som tog smerten (nærmest flydende panodil-dryp til øjet)
Plus at jeg fik en behandling mod øjenbetændelse. Ikke fordi jeg havde det, men for at forebygge imod at få det. For øjet er meget mere sårbart mod virus, når der er en rift.

Tag, uanset hvad, for at være på den sikre side, at ringe til en læge og hør ad, om ikke det er noget der lige skal kigges på. Så kan lægen jo vurdere, om det er noget, som der bør gøres noget ved eller ej...

Anmeld

13. februar 2010

Knudsen

Ja, det tænker jeg også..

Hellere have ro i sindet end at bekymre sig.. Og hellere ringe en gang for mange end for lidt..

Du må gerne skrive hvad du får at vide..

Knus

Anmeld

13. februar 2010

Mie A

Hej

Min søn fik engang en "ridse" i øjet - Da jeg ringede og sagde det til hans læge - ville de se ham med det samme.

Anmeld

13. februar 2010

SHERO

Mie A skriver:

Hej

Min søn fik engang en "ridse" i øjet - Da jeg ringede og sagde det til hans læge - ville de se ham med det samme.

Ej puhh, skulle sgu ha lyttet til min mavefornemmelse og ikke til min mor... Må hellere lige ringe til vagtlægen...

Anmeld

13. februar 2010

Mie A

Tullen85 skriver:

Ej puhh, skulle sgu ha lyttet til min mavefornemmelse og ikke til min mor... Må hellere lige ringe til vagtlægen...

Du skal altid lytte til din mavefornemmelse  

Anmeld

13. februar 2010

anna-jonas

Ja, husk..............en mor ved altid bedst. Håber ikke at der er noget galt med øjet.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.