Et los i numsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Har lige siddet og skrevet frem og tilbage med en anden pige herinde som har været lidt ked af min måde nogen gange at svare på i forskellige indlæg, fordi hun syntes jeg tit virker negativ i mine svar....

Hvis der er andre der har tænkt sådan så vil jeg gerne benytte lejligheden til at undskylde rigtig mange gange, det er slet ikke min mening at virke sur. Jeg vil gerne deltage i debatter, og mange gange er vi ikke enige i forskellige ting, men at virke nedladende og sur i mine svar er ikke min mening. Nu er jeg blevet gjort bevist om det, og vil klart fremover tænke over det...

Jeg ønsker at debatere, komme med gode råd og dele erfaringer med jer andre tøser, så er ked af hvis nogen har set sig "sur" på mig pga min måde at skrive på. Jeg vil som sagt tænke over det i fremtiden....

Håber min undskyldning vil blive taget godt imod...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

oo

don't worry!

Anmeld

13. februar 2010

Risen

Heej Louise ! Jeg har godt nok ikke lagt mærke til det lige med dig, men har lagt mærke til andre som kan virke hårde i deres udmeldinger og hvor er det fedt du står frem og erkender ! SEJT! .. Det er sku det vigtigeste.. 

knus

Anmeld

13. februar 2010

Mca<3

sådan har jeg det ikke med dig ,,,

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

Søde Louise....

jeg er sikker på at mennesker herinde skriver privat til andre hvis de har et problem...har du ingen breve fået, så tror jeg ikke der sidder nogen med dumme følelser.. For man kan jo ikke vide hvis man får gjort nogen kede eller gale hvis ikke de skriver..

Synes det er dejligt du skriver sådan, men tror slet ikke der er et problem fra nogen..

Stort kram...

Anmeld

13. februar 2010

Stumpen

Risen skriver:

Heej Louise ! Jeg har godt nok ikke lagt mærke til det lige med dig, men har lagt mærke til andre som kan virke hårde i deres udmeldinger og hvor er det fedt du står frem og erkender ! SEJT! .. Det er sku det vigtigeste.. 

knus

Vi skal også huske på at det skrevne ord kan virke hårdere end meningen er, så det er ikke kun op til vedkommende at erkende, men også dem der følger sig ramt at sige at de føler sig stødt.. For hvis ikke selv man synes man skriver hårdt, så kan man jo ikke erkende

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

Vi skal også huske på at det skrevne ord kan virke hårdere end meningen er, så det er ikke kun op til vedkommende at erkende, men også dem der følger sig ramt at sige at de føler sig stødt.. For hvis ikke selv man synes man skriver hårdt, så kan man jo ikke erkende

Præcis...og enig...

Anmeld

13. februar 2010

Risen

Stumpen skriver:

ja præcis! Det var også lidt det jeg mente .. Bare ikke nær så velformuleret som du skriver det .. hehe

Anmeld

13. februar 2010

Risen

Stumpen skriver:

men hvis det var en lille hentydning til at jeg skulle skrive et brev til dem jeg synes der er lidt hårde, så kan du tro nej .. hehe.. Ej jeg har ikke noget problem med at folk siger deres mening det er trods alt en debat side og det ville da aldrig blive en spændende debat hvis alle kun støtter og pusler om hinanden. MEN kan godt se hvorfor nogle bliver kede af det og specielt hvis man er ekstra følsom.. Men jeg har bestemt ikke følt mig ramt.. 

Anmeld

13. februar 2010

LouiseNielsen

Stumpen skriver:

Er lige præcis det, jeg skriver nok på en lidt hård måde.. Men mener det slet ikke sådan, men vil fremover tænke over det....

Nu ved jeg jo i hvert fald at en person har haft det sådan med mig, og jeg er rigtig ked af hvis det har indflydelse på om folk svare i mine tråde, eller gider svare mig i andres tråde fordi de "frygter" et negativt svar.....

Den her tråd var ligesom bare for at rense luften hvis nogen har det sådan med mig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.