Hjælp til facebook!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

et-ønske

Jeg er SÅ træt af at jeg kan se at nu er den og den blevet venner med en eller anden jeg ikke kender, jeg gider heller ikke se på hvem der har fået knus kys og bamser fra alle mulige mennesker

Efter den nye opsætning er simpelthen umulig at finde ud af  Er der en klog sjæl der kan hjælpe mig????

Kh Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Lone Jakobsen

jeg følger lige nøje med her....synes også den giver mig store problemer efter den er lavet om

Anmeld

13. februar 2010

Mie A

Jeg håber også at der snart kommer et svar i denne tråd (altså fra en der ved, hvordan man gør) Da jeg selv er pænt træt af det nye facebook!

Anmeld

13. februar 2010

LRJ

Du kan gøre sådan at du ikk kan se de andres Nye ting, hvem de er blevet venner med, hvilke nye grupper de er medlem af, og status og sådan ?

Anmeld

13. februar 2010

LRJ

. ups

Anmeld

13. februar 2010

pussekat

hejsa

hvad skal i vide om fb ??

Anmeld

13. februar 2010

Stumpen

Jeg synes designet er pænere, men hvem der er venner med hvem og hvem der er fan af hvad rager mig en høstblomst.. Det eneste jeg har fundet ud af er at man i venstre side kan trykke på venner og så statusopdateringer og så popper de frem på skærmen uden alt det andet fyld.. Men bøvlet det tøws a det er..

Anmeld

13. februar 2010

Mie A

Stumpen skriver:

Jeg synes designet er pænere, men hvem der er venner med hvem og hvem der er fan af hvad rager mig en høstblomst.. Det eneste jeg har fundet ud af er at man i venstre side kan trykke på venner og så statusopdateringer og så popper de frem på skærmen uden alt det andet fyld.. Men bøvlet det tøws a det er..

Taaaark, det var en stor hjælp

Anmeld

13. februar 2010

et-ønske

Stumpen skriver:

WEEEEEEE  Tusind tak for hjælpen!!

Anmeld

13. februar 2010

Stumpen

Det var da så lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.