Søde seje Wamse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

Honningblomst

Der var engang en sej og smuk wamse som skulle så frygtelig meget igennem, men historien endte godt......

Fortæl fortæl...hvordan går det med dit studie.... har jo kunne se lidt på face og jeg tror du elsker det?? har jeg ret..

Knus Eva...som bare lige igen, ville tage hatten af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

wamse

Eva skriver:

Der var engang en sej og smuk wamse som skulle så frygtelig meget igennem, men historien endte godt......

Fortæl fortæl...hvordan går det med dit studie.... har jo kunne se lidt på face og jeg tror du elsker det?? har jeg ret..

Knus Eva...som bare lige igen, ville tage hatten af...

Jamen ihh sikke da et indlæg at falde over

Det er en vildt spændende uddannelse, og hver lille celle i mit hoved arbejder på max styrke for at suge så meget viden til mig som muligt. Jeg tænker over alle de forskellige emner hele dagen igennem og føler virkelig at det er stedet for mig

Jeg er dog skide bange for ikke at kunne klare mig hele vejen igennem, hvis jeg ingen former for hjælp får i forhold til at skulle stå og kunne hente min datter, når der er praktik og lignende ting. Altså jeg kan nu godt klare mig, så længe vores hverdag får lov til at køre, men for pokker hvor har har jeg lige et par stykker i mit liv, der åbenbart ikke under mig noget bedre..... Men jeg er startet til psykolog igen, for at jeg får ryddet op i gamle mønstre

Men ja, du har helt ret, I LOOOOVE IT

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

wamse skriver:

Det er en vildt spændende uddannelse, og hver lille celle i mit hoved arbejder på max styrke for at suge så meget viden til mig som muligt. Jeg tænker over alle de forskellige emner hele dagen igennem og føler virkelig at det er stedet for mig

Jeg er dog skide bange for ikke at kunne klare mig hele vejen igennem, hvis jeg ingen former for hjælp får i forhold til at skulle stå og kunne hente min datter, når der er praktik og lignende ting. Altså jeg kan nu godt klare mig, så længe vores hverdag får lov til at køre, men for pokker hvor har har jeg lige et par stykker i mit liv, der åbenbart ikke under mig noget bedre..... Men jeg er startet til psykolog igen, for at jeg får ryddet op i gamle mønstre

Åhhhhh, hvor lyder det fantastisk...ej, det er så godt for dig.

Og ang. det med at klare det, selvfølgelig kan du det.. seminariet er så gode til at hjælpe os med børn og pratikstederne er det også...bare du lige melder ud inden, så kan du få et sted hvor det kan hænge sammen..

Og ja, det er en spændende uddannelse... synes jeg i hvert fald også..

Knus..

Anmeld

13. februar 2010

Vingummien

wamse skriver:

Hvad udd er det ?

Anmeld

13. februar 2010

wamse

suanne85 skriver:

Hvad udd er det ?

Pædagoguddannelsen

Anmeld

13. februar 2010

Vingummien

wamse skriver:

Pædagoguddannelsen

Puha sden er bare lang. Det må jeg give dig. Vil selv være psykolog men kan slet ikke overskue alt det skole jeg skal igennem først

Anmeld

13. februar 2010

wamse

suanne85 skriver:

Puha sden er bare lang. Det må jeg give dig. Vil selv være psykolog men kan slet ikke overskue alt det skole jeg skal igennem først

uhh psykologuddannelsen kunne jeg faktisk godt drømme om at tage engang Jeg synes nu også 3½ år for pæd.uddannelsen er lang tid, men tror at en del af tiden, næsten er rent fornøjelse, for der er fx fag som klart er min interesse. Jeg vælger natur,teknik og værksted, og glæder mig godt nok til at komme i gang med det i 2 semester

Anmeld

13. februar 2010

Vingummien

wamse skriver:

uhh psykologuddannelsen kunne jeg faktisk godt drømme om at tage engang Jeg synes nu også 3½ år for pæd.uddannelsen er lang tid, men tror at en del af tiden, næsten er rent fornøjelse, for der er fx fag som klart er min interesse. Jeg vælger natur,teknik og værksted, og glæder mig godt nok til at komme i gang med det i 2 semester

Jeg interessere mig meget for psykologi men det er jo ren skole. Og skal have en hf først så bliver mange år på skole bænken

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

Jeg interessere mig meget for psykologi men det er jo ren skole. Og skal have en hf først så bliver mange år på skole bænken

Det kræver altså også et snit der vil noget....

Anmeld

13. februar 2010

wamse

suanne85 skriver:

hvor lang tid tager denne uddannelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.