Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

Lullaby

Min svigerinde og jeg snakker sammen på face. Hun skriver at hun glæder sig til at de om 18 år når ungerne er store kan nyde hinanden. Jeg svarer så at jeg elsker at have små børn længe. Så svarer hun at hun elsker sine børn uanset om de er små eller store. Hvad ligger i i det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Min svigerinde og jeg snakker sammen på face. Hun skriver at hun glæder sig til at de om 18 år når ungerne er store kan nyde hinanden. Jeg svarer så at jeg elsker at have små børn længe. Så svarer hun at hun elsker sine børn uanset om de er små eller store. Hvad ligger i i det??

Jeg ville ikke lægge noget i det.. mon ikke bare du har det lidt svært med din svigerinde, synes tit der er noget med den familie når du har skrevet...

Og jeg glæder mig da også til jeg en dag ikke har børn hjemme, men jeg elsker da at have dem nu..men hver ting til sin tid..

Knus Eva..

Anmeld

13. februar 2010

JustAnotherName

Jeg kan nu heller ikke, se at der skulle ligge noget i dét !?!?!

....Altså tror du da hun ville støde dig, eller mellem linierne sige, at du ikke nyder dine ligeså meget eller noget??

Sådan ville jeg ikke opfatte den udtalelse. Tror bare hun konstaterer, at hun ikke sagde det om 18 år, fordi hun ikke elsker dem nu mens de er små også.
Selvom man kan glæde sig til nogle ting (i perioder mere end på andre tidspunkter ....især når man er meget træt!), så elsker man jo sine unger præcis som de er - store eller små!

Anmeld

13. februar 2010

LinLin

Ikke noget som helst i!!!

Anmeld

13. februar 2010

et-ønske

Tro mig, jeg elsker min datter overalt på denne jord, og jeg nyder bestemt at være sammen med hende - ikke mindst hvor sjovt hvert alders trin er  når det er sagt, så glæder jeg mig da også til hun bliver stor nok til at jeg ikke skal have barnepiger hver gang jeg skal det mindste osv.

Så jeg kan, ud fra det du har beskrevet, godt følge din svigerinde.

Kh Ditte  

Anmeld

13. februar 2010

Kvindemin

Luna3 skriver:

Tro mig, jeg elsker min datter overalt på denne jord, og jeg nyder bestemt at være sammen med hende - ikke mindst hvor sjovt hvert alders trin er  når det er sagt, så glæder jeg mig da også til hun bliver stor nok til at jeg ikke skal have barnepiger hver gang jeg skal det mindste osv.

Så jeg kan, ud fra det du har beskrevet, godt følge din svigerinde.

Kh Ditte  

Sådan ser jeg det også.

Der erf da ikke noget bedre end vores børn, men jeg kan da sagtens sige til Henrik at jeg 'ser frem til' at ungerne bliver voksne og vi kan rejse og gøre hvad det passer os (næsten).

Og det skulle der da helst ikke være noget ondt i. Det er jo ikke ens betydning med at jeg ville være mine små børn foruden, tværdigmod

Så jeg forstår hende FULDT ud, din svigerinde

Anmeld

13. februar 2010

Lullaby

Jamen jeg tror i misforstår. Nu er det ikke sådan at jeg synes hun er forkert på den fordi hun gerne vil ud at rejse eller at hun glæder sig til det. Det jeg synes var mærkeligt var at hun lissom lød som om jeg var en dårlig person fordi jeg elskede små englebasser lissom

a:"Hvor er jeg bare træt af at Per ikke rydder op efter sig, eller slår toiletbrættet ned igen"

b:"JEG elsker min mand uanset hvad!"

Jeg følte bare at hun lissom hævdede sig..

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Jamen jeg tror i misforstår. Nu er det ikke sådan at jeg synes hun er forkert på den fordi hun gerne vil ud at rejse eller at hun glæder sig til det. Det jeg synes var mærkeligt var at hun lissom lød som om jeg var en dårlig person fordi jeg elskede små englebasser lissom

a:"Hvor er jeg bare træt af at Per ikke rydder op efter sig, eller slår toiletbrættet ned igen"

b:"JEG elsker min mand uanset hvad!"

Jeg følte bare at hun lissom hævdede sig..

Jeg tror altså det er dig der vil misforstå eller opfatte forkert. Jeg ville aldrig tolke det sådan, men igen handler det måske også om jeres forhold og historie, dig og din svigerinde...

Anmeld

13. februar 2010

Lullaby

Jeg tror altså det er dig der vil misforstå eller opfatte forkert. Jeg ville aldrig tolke det sådan, men igen handler det måske også om jeres forhold og historie, dig og din svigerinde...

Ja det er nok det. Det er nemlig ikke første gang at hun har gjort sådan. Og så reagerer jeg lige hurtigt nok måske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.