Dagens pletskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

JustAnotherName

Ja, jeg er åbenbart ikke så afskrækket ....så jeg vedhæfter lige dagens pletskud af Celina-lækkerfis, som næsten kan kravle nu (se første foto)
Hun kommer hele huset rundt - men maven rører stadig gulvet, når hun møver sig frem. Men fremad dét kommer hun ihvertfald!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

MORJESPERSEN

Hvor er hun alser bare en lille lækkermus, og hvor er det nogle gode billedre du har fået taget

Anmeld

13. februar 2010

JustAnotherName

Hvor er hun alser bare en lille lækkermus, og hvor er det nogle gode billedre du har fået taget

Taark 

Anmeld

13. februar 2010

Vingummien

Ih hvor er hun dejlig, går nok ikke længe før hun får mavsen op fra gulvet og får mere fart på så i rigtig kan løbe rundt

Og rigtig gode billeder

Anmeld

13. februar 2010

anna-jonas

Hun er en lækker lille gavtyv.......

Anmeld

14. februar 2010

Ida.

Åh hvor en masse skønne billeder af din mindste smuksak!! Jeg kan ikke tage billeder af mine unger idag - piv! - Pelle er på vej på forretningsrejse til Dubai og har nuppet kameraet med! Så er det godt, at vi indvaderer mine forældre hele ugen, og at de har et kamera

Var ellers sikker på, at Celina ville begynde at kravle på den rigtige måde, sådan som hun var oppe på alle fire at stå i sidste weekend...meeen whatever works Annika kravlede på den der måde i et par måneder og det gik MØGstærkt

Anmeld

14. februar 2010

lion

Hvor er det bare nogle skønne billeder af Celina.

Sikke en dygtig soldat hun er.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.