En lille kugle under huden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.167 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

TbCp

Jeg opdagede igår aftes at Liva har en lille kugle/knude under huden på hendes ene hånd. Lige omkring knoen.
Den er mindre end en ært og man kan ligesom trille rundt med den...
Kan nogen fortælle mig hvad søren det er???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

kiroo

TbCp skriver:

Jeg opdagede igår aftes at Liva har en lille kugle/knude under huden på hendes ene hånd. Lige omkring knoen.

min moster fårogså en lille kugle når hun har overanstrængt hånden, ved ikke om det er det..?

Anmeld

13. februar 2010

TbCp

kiroo skriver:

min moster fårogså en lille kugle når hun har overanstrængt hånden, ved ikke om det er det..?

Det kan godt være det er sådan noget.... nogle siger det kan være en fedt/brusk knude...
Ihvertfald lyder det ikke til at det er farligt og det ser ikke ud til at det generer hende, så jeg vil bare holde øje med det.

Tak for dit svar 

Anmeld

13. februar 2010

pernille_p87

Det er helt sikkert bare en fedtknude. De forsvinder som regel af sig selv og hvis hun ikke er generet af den så synes jeg bare du skal holde øje med om den bliver større. Men ellers kan man jo altid ringe eller maile til sin læge og spørge om det kunne være det? Så er man på den sikre side :-)

Anmeld

13. februar 2010

Pige2009

Laura har næsten lige haft nøjagtigt det samme på halsen og den forsvandt efter en uges tid. Det var en lille fedtknude, og hun var ikke det mindste generet af den

Knus Linda

Anmeld

13. februar 2010

betski

TbCp skriver:

Min datter har en lille kugle under huden på hendes mave. Hun har haft den siden hun var spæd. Har fået af vide det er ufarligt og forsvinder af sig selv. Da den nu efter 6 år ikke er forsvundet, skal en kirurg se på det. Men lægen mener stadig det bare er en fedt knude og ganske ufarligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.