En lille kugle under huden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.866 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

TbCp

Jeg opdagede igår aftes at Liva har en lille kugle/knude under huden på hendes ene hånd. Lige omkring knoen.
Den er mindre end en ært og man kan ligesom trille rundt med den...
Kan nogen fortælle mig hvad søren det er???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

anna-jonas

Sådan en har Anna haft på halsen.....................den forsvandt ret hurtigt. Det var et lille blodkar der var bristet.

Knus Mette

Anmeld

13. februar 2010

NaFe

Jeg har selv præcist sådan en lille en under huden os det samme sted..og har faktisk haft det i flere år nu...regner ik med det noget særligt, nogle siger det kan være en fedt knude eller brusk...ja who knows...men ikke noget farligt....

Anmeld

13. februar 2010

JustAnotherName

Jeg har haft sådan en på min hånd engang ...jeg var omkring 14-15 år.

Jeg havde den i et godt stykke tid, og undrede mig over den.
En dag trykkede jeg bare RIGTIG HÅRDT ned på den, og så forsvandt den ....og kom aldrig igen

Jeg ved egentlig ikke helt hvad det var.
Jeg var vist forbi en læge og få set på den også, men der blev der ikke gjort noget ved det, fordi det var noget uden betydning.

Mærkeligt, hvorfor sådan en kugle kan dukke op.
Men jeg tror ikke det er noget du skal bekymre dig om. For ligesom den bare en dag var der, så kan den nok også sagtens bare forsvinde igen...

Anmeld

13. februar 2010

JustAnotherName

Jeg har selv præcist sådan en lille en under huden os det samme sted..og har faktisk haft det i flere år nu...regner ik med det noget særligt, nogle siger det kan være en fedt knude eller brusk...ja who knows...men ikke noget farligt....

Jeg tror egentlig nok, at det også var det svar lægen gav mig dengang...

Jeg tænkte, at det da var klamt med en fedt-knude, og så trykkede jeg en dag alt hvad jeg kunne på den ....så var det som om den "sprang".
Den forsvandt ihvertfald. Og jeg så aldrig noget til den igen derefter.

Anmeld

13. februar 2010

Vinker

Lyder meget som den kugle jeg nok altid har haft på min ene hånd under huden. Den sidder ikke ret langt fra håndledet på min højrehånd. Den mærkes egentlig lidt som en lille stykke brusk.

Her det sidste lange stykke tid har jeg ikke tænk over den og nu kunne jeg så slet ikke huske hvor den var... ledte og ledte på mine hænder og troede lige den var pist væk, men fandt en så - underligt.... men den generer mig absolut ikke. Den er blot en del af mig selvom Morten synes den er ulykker at røre ved hihi

Anmeld

13. februar 2010

TbCp

Nå det lyder til at det er meget normalt at have... det virker nu heller ikke til at det er noget der generer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.