Forceret Forår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

oo

For nogle uger siden besluttede jeg mig for, at hvis vinteret absolut ville rase ind over mit tidlige forår, så måtte jeg forcere foråret ind i min stue!

Så jeg klippede et par kirsebærgrene af vores træer, lagde dem i varmt vand i nogle døgn og siden har de stået i spisestuen i en 2-3 uger med store fede grønne knopper på og NU er blomsterne sprunget ud og jeg har en lille fornemmelse af, at foråret nok skal komme...en dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

mariamiss6

Ih hvor hyggeligt

bare du ikke tager det hele selv, jeg har også lidt brug for foråret nemlig

Anmeld

13. februar 2010

TbCp

Arhhh hvor fint!

Anmeld

13. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tjuhl skriver:

For nogle uger siden besluttede jeg mig for, at hvis vinteret absolut ville rase ind over mit tidlige forår, så måtte jeg forcere foråret ind i min stue!

Så jeg klippede et par kirsebærgrene af vores træer, lagde dem i varmt vand i nogle døgn og siden har de stået i spisestuen i en 2-3 uger med store fede grønne knopper på og NU er blomsterne sprunget ud og jeg har en lille fornemmelse af, at foråret nok skal komme...en dag

Nej hvor fint. Det må jeg gøre næste år. Ser helt fantastisk ud

Anmeld

13. februar 2010

otlitrom

Hvor fint! Det giver bare lidt hygge om stemning i en hver vinterkedelig stue!

Jeg købte roser til mig selv igår. Fordi jeg var så sej at overleve en rodbehandling hos tandlægen og havde bestået min eksamen. De er så pæne, at folk spørger om de er ægte. Og så 20 roser for 20 bobs. Det går selv på en SU!

Nu må foråret godt snart komme.. Så kan vi komme i skoven og plukke anemoner...

Anmeld

13. februar 2010

oo

Hvor fint! Det giver bare lidt hygge om stemning i en hver vinterkedelig stue!

Jeg købte roser til mig selv igår. Fordi jeg var så sej at overleve en rodbehandling hos tandlægen og havde bestået min eksamen. De er så pæne, at folk spørger om de er ægte. Og så 20 roser for 20 bobs. Det går selv på en SU!

Nu må foråret godt snart komme.. Så kan vi komme i skoven og plukke anemoner...

jeg kan slet ikke komme igennem de her vinterdage uden blomster, så det er lækkert at netto tit har fx 20 roser for 20 kr

ja, en anemonedækket skov kunne jeg også godt snart bruge, der er helt fantastisk hernede om foråret! (du får lige et par billeder)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. februar 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg kan slet ikke komme igennem de her vinterdage uden blomster, så det er lækkert at netto tit har fx 20 roser for 20 kr

ja, en anemonedækket skov kunne jeg også godt snart bruge, der er helt fantastisk hernede om foråret!

Jeg æææælsker anemoner! Selvom vi bor i Vejle er der ikke langt til skoven... Og det er bare så hyggeligt!

Og jeg får ikke blomster i morgen alligevel, da vi ikke bruger det med valentines. Men så kan jeg købe dem selv. Jeg MÅ have lidt farver i stuen!

Anmeld

13. februar 2010

oo

kitty skriver:

Jeg æææælsker anemoner! Selvom vi bor i Vejle er der ikke langt til skoven... Og det er bare så hyggeligt!

Og jeg får ikke blomster i morgen alligevel, da vi ikke bruger det med valentines. Men så kan jeg købe dem selv. Jeg MÅ have lidt farver i stuen!

hov altså jeg satte lige billeder ind og så svarede du imens

Anmeld

13. februar 2010

otlitrom

Årh, nu tænker jeg Ronja Røverdatter... Bare hoppe ud i skoven og skrige højt. Det tror jeg egentlig også at jeg trænger til!

Anmeld

13. februar 2010

ChatH

IHHH hvor fint, er helt pjattet med de grene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.