flytning..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

Mortil2-87

hej alle!.

jeg står og måske skal flytte (super dejligt ) men er meget i tvivl om hvordan jeg skal forholde mig til omkring min datter .. hun er 6 mdr gammel og er blevet skrevet op til vuggestue der hvor vi bor nu  hvor hun nok starter den 1-6-10 , men hvis vi flytter , skal jeg så bare skrive hende ind i en ny vuggestue og kommer der så en plads inden jeg skal arbejde igen :? Jeg får også hjælp af kommunen med noget forsørger da min indtægt ikk er særlig høj.! ? Går man også der bare op på den nye kommune og ber om hjælp..? Hvad med sundhedsplejerske og sådan noget..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Honningblomst

Malousmor87 skriver:

hej alle!.

jeg står og måske skal flytte (super dejligt ) men er meget i tvivl om hvordan jeg skal forholde mig til omkring min datter .. hun er 6 mdr gammel og er blevet skrevet op til vuggestue der hvor vi bor nu  hvor hun nok starter den 1-6-10 , men hvis vi flytter , skal jeg så bare skrive hende ind i en ny vuggestue og kommer der så en plads inden jeg skal arbejde igen :? Jeg får også hjælp af kommunen med noget forsørger da min indtægt ikk er særlig høj.! ? Går man også der bare op på den nye kommune og ber om hjælp..? Hvad med sundhedsplejerske og sådan noget..??

Hmm...hvornår flytter du, og er du igang med arbejde eller studie eller går du hjemme?

Det andet med kommunen må du jo lige ringe og høre om hos din sagsbehandler...

Knus Eva

Anmeld

13. februar 2010

Mortil2-87

Eva skriver:

Hmm...hvornår flytter du, og er du igang med arbejde eller studie eller går du hjemme?

Det andet med kommunen må du jo lige ringe og høre om hos din sagsbehandler...

Knus Eva

jamen det er slet ikk 100 % sikekrt at vi flytter , for det er bytte bolig, så de andre kan jo godt sige nej , men de ser på vores lejlighed idag.. Lige pt arbejder jeg i fakta , men vil gerne søge andet..

God ide havde jeg slet ikk tænkt på !.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.