lion skriver:
Jeg har her på det sidste enten sovet VILDT godt uden alt for mange tisseture, eller mindre godt, men jeg har næsten hver nat været vågen flere gange og kan ikk sove mere, sjovt nok betyder det ikk altid at jeg sover dårligt.
Her i dag hostede min datter så inde i sin seng, og Helene her var vågen også inde da, men kl. var kun 3.30. kl. 4.33 sover jeg stadigvæk ikk og bliver mere vågen og nu kommer min kære datter ind i stuen til os. Så op og ligge på sofaen hos mor, og jeg ved hvis jeg rejser mig nu, står hun med 99,9% sandsynlighed også op. kl. 5 kunne jeg ikk mere, var alt for vågen, så jeg står op og Cassandra gør det samme, for hun VIL SQU ikk ligge og sove sammen med far...... ja for far er den "onde" for tiden
Jeg tænder computeren for at underhold mig selv og Cassandra går igang med at lege og får kl. 6 lidt morgenmad. kl. 6.30 leger hun ved vores sofabord og lidt efter ligger hun sig med sin putte pude på gulvet og ligger sig til at sove. Så lige nu sover både manden og lillemusen.
Vedhæfter 5 billeder.
1 billedet: stuen efter 1 times lege.
2. billedet: Her lagde Cassandra sig til at sove.
Billede 3-5: Hendes ben med inficeret eksem. meget slemt.
Men den gode søvn tilfalder Cassandra. Hun er begyndt at sove bedre igen og i egen seng efter sygdom. Hun vågner ikk grædende mere og kommer ind i stuen.
Nat mellem 10/11 feb sov hun fra 21-7.15 og hun brokkede sig kun en gang, men der lå hun forkert i sin seng.
Nat mellem 11/12 feb kom hjemme fra min mor og hun sov fra 21-6.15 uden at "sige noget"/brokke sig og i egen seng.
Nat mellem 12/13 feb. sov hun fra 17.30-18.30 og kom ind i stuen for at sove fra 19- 4.33, helt uden brok i sin egen seng.
En lille sød historie. d. 11 feb var vi hos min mor, og Cassandra leger på gulvet og hendes bedstefar Jørgen(min stedfar) går fordi hende og hun sige straks "stor" 
Er altså sjovt så ens Emil og Cassandra er selv med hensyn til udslæt 
Nårh men Helene mit råd er at i får en fast rytme hver dag med at hun 1 gang hver dag bliver skyllet med en bruder, hun må IKKE komme i kar bad, tør hende godt og smør hende over hele kroppen med en fed creme, evt decubal. Og undgå homon cremen, og det gør i HVER dag. Og selv følgelig en body sæbe uden parfune osv, vi har den fra libero.
Hun må ikke gå rundt i kort ærmet eller med bare ben, altid lang ærmer og lange bukser eller størmpe bukser på. Hun må helst ikke have bar hud.
Og efter bare en uger med den her skulle i kunne se forbedring i det. Det kræver lidt mere men vi gør det med Emil og det bluser mest op hvis vi lige har misset et par dage med at bruse ham til så kan man tydelig se det.
Håber i vil prøve det og se om det vil hjælp.
Emil har været under bruseren 2 gange i dag og så ligger vi den ved siden af ham hvor den løber lige så stille så kan han sidde og lege også og så får han det ikke i hovedet.