Ikea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

Winnie

mariamiss6 skriver:

men er de ikke lidt små i omkreds de der kageunderlag?

Har en pakke købe lagkage bunde, som jeg kan måle med på underlagene, når jeg er færdig med at amme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Winnie skriver:

Underlagene går jeg ud fra at man sætter kagerne på, men har ikke åbnet pakken endnu  så ved ikke hvor hårde de er??

Har godt set i en anden tråd at du anbefaler Wilton tyller, men tænker også at det er smart at finde ud af hvilke behov man har inden man køber/ønsker sig de dyre??? Med mindre at man ikke kan finde ud af om man har behovet med de billige???

Altså - et lille bitte sæt med 3-4 tyller, som det i Ikea koster ikke en milliard i wilton

også har man nogen i rigtig fin kval også kan man jo ønske sig flere, hvis man får behovet

Anmeld

13. februar 2010

quity

Winnie skriver:

Har været i dag, eller manden var  

Skal du have noget du ikke kan købe online?

Ja der står i hvertfald at det ikke er tilgængeligt online og at man skulle kigge på lageret om det var der.

Anmeld

13. februar 2010

Winnie

mariamiss6 skriver:

men er de ikke lidt små i omkreds de der kageunderlag?

Underlagne passer fint til de lagkage bunde jeg har  Men de er ret bløde og kan så kun bruges til pynt, underlagene altså  ha ha

Anmeld

13. februar 2010

Winnie

quity skriver:

Ja der står i hvertfald at det ikke er tilgængeligt online og at man skulle kigge på lageret om det var der.

øv, hvor ærgeligt, måske nogen andre kan hjælpe. Vi bor nemlig også langt fra Ikea, ellers ville jeg gerne hjælpe

Anmeld

13. februar 2010

quity

Winnie skriver:

øv, hvor ærgeligt, måske nogen andre kan hjælpe. Vi bor nemlig også langt fra Ikea, ellers ville jeg gerne hjælpe

tak for det. Håber også der er nogen

Anmeld

13. februar 2010

Winnie

quity skriver:

Måske du kan "efterlyse" nogen i ordet er frit?

Anmeld

13. februar 2010

LISBETH:-)

quity skriver:

Hvis alt går vel skal jeg til Ikea på fredag. Du kan lige skrive en pm så kan vi aftale nærmere :-)

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.