nogen der ser dr1?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her sidder jeg med hovedet dybt begravet i computeren og hører pludselig en stemme jeg kender.. kigger op, og der står min kusine Louise på skærmen i "det nye talkshow"

Anede da ikke hun skulle derind og synge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

mariamiss6

Caroline86 skriver:

Her sidder jeg med hovedet dybt begravet i computeren og hører pludselig en stemme jeg kender.. kigger op, og der står min kusine Louise på skærmen i "det nye talkshow"

Arj. og jeg som havde det samme show på lydløs, fordi jeg så noget på puteren..... tis også... synger hun godt? og hvad sang hun?

jeg nåede lige at få det med de stakkels fladlus hehehe....

Anmeld

12. februar 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Arj. og jeg som havde det samme show på lydløs, fordi jeg så noget på puteren..... tis også... synger hun godt? og hvad sang hun?

jeg nåede lige at få det med de stakkels fladlus hehehe....

jeg synes hun er fantastisk...

Her er noget fra hendes nye bands første koncert:

http://www.youtube.com/watch?v=Mzw0cYnLd9g

Hun har sunget solo i mange år, men blev aldrig kendt i DK (hun boede i Paris en del år)...

Man skal lige over det første minut eller sådan før sangen starter!

Knus

Anmeld

12. februar 2010

Michael healer

Caroline86 skriver:

Hej

Ej hvor vildt, jeg troede hun var franskmand, det lød ikke som om hun sang på dansk he he, men tillykke med at hun er kommet i tv.

Michael

Anmeld

12. februar 2010

Moderator

Michael healer skriver:

Hej

Ej hvor vildt, jeg troede hun var franskmand, det lød ikke som om hun sang på dansk he he, men tillykke med at hun er kommet i tv.

Michael

hun sang også på fransk

Men hun er skam pære dansk! Hun har lige været med til en opsætning på det kongelige hvor hun havde skrevet musikken.. Hun er ved at blive helt stor i musikkens verden!

Knus den stolte kusine

Anmeld

12. februar 2010

Michael healer

Caroline86 skriver:

hun sang også på fransk

Men hun er skam pære dansk! Hun har lige været med til en opsætning på det kongelige hvor hun havde skrevet musikken.. Hun er ved at blive helt stor i musikkens verden!

Knus den stolte kusine

ok, så kan jeg bedre forstå det, men nu du ved det, kan du jo gense det her på nettet, det nummer hun sang med her til aften.

Anmeld

12. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ihh hvor fedt.. jaa så det godt.. tænkte faktisk fuuck en fed stemme, selvom jeg ikke fattede en dyt hehe..

tillykke med hun er ved at blive stor her i lille dk

Anmeld

12. februar 2010

Moderator

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ihh hvor fedt.. jaa så det godt.. tænkte faktisk fuuck en fed stemme, selvom jeg ikke fattede en dyt hehe..

tillykke med hun er ved at blive stor her i lille dk

tak sveske (tror jeg vel godt jeg kan sige!?).. blev godt nok overrasket for jeg ANEDE ikke hun skulle derind! Hun går stille ved dørene, åbenbart

Anmeld

12. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Caroline86 skriver:

tak sveske (tror jeg vel godt jeg kan sige!?).. blev godt nok overrasket for jeg ANEDE ikke hun skulle derind! Hun går stille ved dørene, åbenbart

jo det kan du da helt klart

jaa, det må hun gøre hehe..  men syntes hun har en rigtig god stemme.. men han sagde også det var deres første tv debut på dansk tv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.