Ih go' weekend og vinterferie!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Mettemus

Jeg sidder foran computer og tv og nyder en stille og rolig fredag aften i mit eget selskab, uden planer, smerter eller opgaver der burde skrives, og i den forbindelse vil jeg da lige ønske god weekend og vinterferie til dem der er så heldige at have sådan en!

fra Mette hvis overbo åbenbart har tænkt sig at indvi hele Århus  i operaens temmeligt finurlige og ret højtrøstede verden på sådan en fredag aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Bare mig..

Jo tak og i lige måde da. Ja jeg har fået strænge ordre fra min jordemoder om, at jeg SKAL slappe af HELE ferien, så jeg må hellere adlyde hende.

God Vinterferie alle sammen

Anmeld

12. februar 2010

oo

tak og lige i måsen

der er jo ingen vinterferie på uni - men mooooon ikke jeg kommer til at holde en?!...ligesom jeg har holdt en i denne uge

næææh hvor yndigt med sådan en nabo! der er kun de færreste forundt

Anmeld

13. februar 2010

TbCp

Mettemus skriver:

Jeg sidder foran computer og tv og nyder en stille og rolig fredag aften i mit eget selskab, uden planer, smerter eller opgaver der burde skrives, og i den forbindelse vil jeg da lige ønske god weekend og vinterferie til dem der er så heldige at have sådan en!

fra Mette hvis overbo åbenbart har tænkt sig at indvi hele Århus  i operaens temmeligt finurlige og ret højtrøstede verden på sådan en fredag aften

God ferie...

Ja her på Fyn har vi jo først ferie i uge 8 så jeg tager lige en arbejdsuge mere

Anmeld

13. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tak søde og i lige måde Synes det er SKØNT at være studerende og have lidt ekstra fri ind imellem

Anmeld

13. februar 2010

oo

TbCp skriver:

God ferie...

Ja her på Fyn har vi jo først ferie i uge 8 så jeg tager lige en arbejdsuge mere

ja! Søren har lige fortalt mig det, for han har jo også først vinterferie i næste uge...lidt spøjst

Anmeld

13. februar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

ja! Søren har lige fortalt mig det, for han har jo også først vinterferie i næste uge...lidt spøjst

Ja det er lidt sært... har en veninde der bor her i Odense, men arbejder som lærer på sjælland... så hun holder jo vinterferie i uge 7 hvor ingen af hendes venner, familie og lign. har fri.... ret træls for hende...

Tilgengæld kan vi så læne os tilbage og sige ahhhh når alle andre ville ønske de havde en uge mere

Anmeld

13. februar 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

tak og lige i måsen

der er jo ingen vinterferie på uni - men mooooon ikke jeg kommer til at holde en?!...ligesom jeg har holdt en i denne uge

næææh hvor yndigt med sådan en nabo! der er kun de færreste forundt

Har egentlig heller ikke vinterferie fra uni, men i princippet og officielt er jeg sygemeldt en uge mere... og så er det jo næsten det samme som ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.