Har talt til 1000 og jeg er stadig lige rasende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Anonym trådstarter

Ja jeg skriver altså som ano, ikke fordi I ikke må vide hvem jeg er, men you know people outside;)

Nåh men min lille mus har jo snart fødselsdag. -og i onsdags sendte jeg så invitationer ud, til mormor-morfar, mine niecer fik deres egen, selvom de er hos deres far den weekend. (min bror) og ja så til onkel og tante (altså stadig min bror)

For lang tid siden, sagde jeg den skulle holdes den 21 feb. min bror sagde så det var fint, da han havde børnene og tante havde fri.

Nåh men hertil aften skrev han så, tak for invitation, men hvorfor det skulle være om formiddagen. (har indbudt til kl. 10.30) Da de først skal aflevere børnene til aften, og derfor mente han de skulle køre til byen 2 gange på den dag. (de bor ca. 55 km herfra) -Jeg svare ham så, at M er mest frisk på det tidspunkt, og ellers skal det være efter kl. 16.00, da hun skal ha´sin eftermiddaagslur, og hun jo gerne selv skulle med til sin egen fest. Jeg har overhovede ikke nævnt at fødselsdagen slutter på et bestemt tidspunkt, eller så kunne de lade børnene bliver her, og så kunne deres mor hente dem her. (vi bor ca. 5 km fra hinanden)

Nåh men han skriver så, jamen når det IKKE kunne blive om eftermiddagen, så kom de ikke.

Jeg er så rasende, på ham... Min bebes har en meget lille familie, (mig, mormor morfar, onkel og tante og mine 2 niecer)

Jeg skrev så til min mor at festen var aflyst, og håbede de så kunne komme den 25 (på selve dagen) hun blev selvf. også gal og ked af det.

Men som jeg skrev til hende, så har M bare ikke en tante og Onkel mere, hun har kun os, og hun skal ikke også brændes af, af sin mors familie, som de eneste hun har, det kan godt være hun ikke forstår det nu, men det gør hun jo på et tidspunkt.... og bare fordi den idiot er så ego-spasser-halvhjernet, så skal det bare ikke gå ud over hende.

Nåh men jeg skulle hvis bare ha´luft for min galde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

TbCp

ØV det er satme da også for plat!!!!!

Kan dælme godt forstå du er gal... sådan en klaphat!

Anmeld

12. februar 2010

NaFe

vor er det bare for meget altså...folk er sku så egoistiske altså... damn jeg var blevet såååååååååååå rasende også... jamen har slet ikke ord for vor skuffet jeg selv var blevet....

Anmeld

13. februar 2010

lion

Det er bare ikk ok, at være sådan en klaphat. At han ikk tænker på sin niece.

Anmeld

13. februar 2010

Bondepigen

Ååååh ha, kender godt typen der ikke lader børnene komme først, men det bliver man altså nødt til, for de har brug for søvn... Latterligt, at han ikke lige kunne gøre det denne ene gang, når det nu er M's fødselsdag!!!

kram til jer!!!

Anmeld

13. februar 2010

oo

hmmm...det kan godt være et spark over skinnebenet ikke er det bedste i denne situation - men et gok i nødden af the pussygang, det kan han vist godt klare! sådan en klaphat!! det er jo den første fødselsdag for fanden mand!! jeg kom til at sidde og ønske at vi skulle til Sørens familie (og det er altså ikke noget jeg normalt går rundt og ønsker mig!!) så vi kunne komme og holde KÆMPE fødselsdagsfest

Anmeld

13. februar 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

hmmm...det kan godt være et spark over skinnebenet ikke er det bedste i denne situation - men et gok i nødden af the pussygang, det kan han vist godt klare! sådan en klaphat!! det er jo den første fødselsdag for fanden mand!! jeg kom til at sidde og ønske at vi skulle til Sørens familie (og det er altså ikke noget jeg normalt går rundt og ønsker mig!!) så vi kunne komme og holde KÆMPE fødselsdagsfest

I ville ha´været hjertelig VELKOMMEN.

Nu har jeg besluttet, at jeg altså bare invitere pigernes mor og stedfar, -og deres lillesøster.... For det "måtte" jeg ikke før.

Ork der er bare ALTID problemer den ********.

altså M har jo ikke så meget blod-familie (der vil kendes ved hende) Men en dejlig tante Grøn og Onkel Blå har hun.

Anmeld

13. februar 2010

Anonym trådstarter

bondepigen skriver:

Ååååh ha, kender godt typen der ikke lader børnene komme først, men det bliver man altså nødt til, for de har brug for søvn... Latterligt, at han ikke lige kunne gøre det denne ene gang, når det nu er M's fødselsdag!!!

kram til jer!!!

Tro mig, ALT ALT ALT ALT skal gå efter hans hovede.... Han fik også spoleret hendes dåb, for mig.

Han har nogle isusses, som han selvf. ikke selv kan gøre for. Men det fatter han ikke helt han skal ha´hjælp til at komme over.

Når det kommer til mig, så er jeg ligeglad, men han skal bare IKKE skuffe M. Der går min grænse simpelthen.

Knus mig som faktisk IKKE er mindre gal idag.

Anmeld

13. februar 2010

Anonym trådstarter

Feluca09 skriver:

vor er det bare for meget altså...folk er sku så egoistiske altså... damn jeg var blevet såååååååååååå rasende også... jamen har slet ikke ord for vor skuffet jeg selv var blevet....

glæder mig at jeg faktisk godt kan "tillade" mig at være pist.

-Og jeg du kan jo fuldstændig sætte dig ind i det... Hvorfor jeg er Pist og skuffet.

Det havde været noget andet, hvis de famiøse fædre + deres familie havde været der.

Anmeld

13. februar 2010

Anonym trådstarter

lion skriver:

Det er bare ikk ok, at være sådan en klaphat. At han ikk tænker på sin niece.

Nej vel.... Ork jeg simpethen stadig så pist... Tror ikke lige det forsvinder igen... Foreløbig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.