Forstår det ikke kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Anonym trådstarter

Jeg er gravid for anden gang, men i min og min families øjne er jeg 'kæmpe' stor. Altså hvis man regner ud fra at jeg er 6 uger henne. Kan det være fordi man venter tvillinger? Eller jeg kan være længere henne end hvad jeg og lægen lige nu tror? Har hørt at maven vokser hurtigere anden gang, men så hurtigt tror jeg umuligt på..

En gang i timen, for jeg sådan en HELT hård mave. (som jeg husker er det vel det man kalder en plukve) Men så tidligt??

Hvis i vil være så venlige, at hjælpe en anden gangs gravid påvej Smiler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Valle81

Anonym skriver:

Jeg er gravid for anden gang, men i min og min families øjne er jeg 'kæmpe' stor. Altså hvis man regner ud fra at jeg er 6 uger henne. Kan det være fordi man venter tvillinger? Eller jeg kan være længere henne end hvad jeg og lægen lige nu tror? Har hørt at maven vokser hurtigere anden gang, men så hurtigt tror jeg umuligt på..

En gang i timen, for jeg sådan en HELT hård mave. (som jeg husker er det vel det man kalder en plukve) Men så tidligt??

Hvis i vil være så venlige, at hjælpe en anden gangs gravid påvej Smiler.

Hejsa.

Jeg er selv gravid for 2 gang ( eller dvs 3 havde en SA i start af sommeren.

Men anyway, jeg var så oppustet og ligenede de første 6-9 uger en der skulle føde. Min mave var helt rund og hård.

Så det skal nok passe, det forsvinder igen, da jeg var omkrin 10 uger henne blev maven normal og så begyndte den langsomt at vokse:0)

Christina¨

35+4

Anmeld

12. februar 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hejsa.

Jeg er selv gravid for 2 gang ( eller dvs 3 havde en SA i start af sommeren.

Men anyway, jeg var så oppustet og ligenede de første 6-9 uger en der skulle føde. Min mave var helt rund og hård.

Så det skal nok passe, det forsvinder igen, da jeg var omkrin 10 uger henne blev maven normal og så begyndte den langsomt at vokse:0)

Christina¨

35+4

Tak for svar, så ser jeg frem til de 10 uger. For tanken om at der er flere, syntes jeg ikke om

Anmeld

12. februar 2010

LinLin

Min historie ligner valle81's. Er 9+4 i dag men har haft en tydelig lille mave fra sen eftermiddag de sidste 4 uger... Var (/er!) selv nervøs for om der er flere derinde, men har efterhånden fået overbevist mig selv om at det bare går hurtigere end 1. gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.