Er helt overrasket...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

mullesmith2

Hee efter 5 dages ægløsningstesten hvor der ik rigtig var noget at se andet end en svag skyggestreg, så blev jeg da helt overrasket over at den var ret tydelig stregen her til aften uhh så er det nok nu her når der er puttet barn at vi skal gå til den... Ej det er spændende det er næsten somom jeg allerede er gravid hehe troede ikke rigtig på de der teste men eftersom jeg har haft en svag menslignende smerte idag så tror jeg da på den tester rigtig. nu ved jeg da også med sikkerhed at jeg får ægløsning  Håber på et oktober/novemberbarn til mig, er bare i alt for godt humør lige nu.... go aften til alle krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Kvindemin

mullesmith2 skriver:

Hee efter 5 dages ægløsningstesten hvor der ik rigtig var noget at se andet end en svag skyggestreg, så blev jeg da helt overrasket over at den var ret tydelig stregen her til aften uhh så er det nok nu her når der er puttet barn at vi skal gå til den... Ej det er spændende det er næsten somom jeg allerede er gravid hehe troede ikke rigtig på de der teste men eftersom jeg har haft en svag menslignende smerte idag så tror jeg da på den tester rigtig. nu ved jeg da også med sikkerhed at jeg får ægløsning  Håber på et oktober/novemberbarn til mig, er bare i alt for godt humør lige nu.... go aften til alle krammer

Dejlig start på week, ind med jer

Så krydser jeg fingre imens.

Knus

Anmeld

12. februar 2010

Agnete

He he...  Rigtig god weekend.

Anmeld

12. februar 2010

mullesmith2

Mange tak hehe, vi skal lige e x faktor også før det går løs hihi hvis vi kan vente....

Anmeld

12. februar 2010

Mka

Se så at få slukket computeren og smut i soveværelset

Anmeld

12. februar 2010

mullesmith2

Mka skriver:

Se så at få slukket computeren og smut i soveværelset

hehe skal nok komme igang haha

Anmeld

12. februar 2010

Louisiana

Juhuu!! Så er det med at gå til den!!  Håber det lykkes for jer nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.