Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
der er nok til at de kan få hinanden."
Dette var min skøre søsters kommentar til dette smukke billede af hendes storesøster...
God weekend til alle...
Knus Eva...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva skriver: der er nok til at de kan få hinanden." Dette var min skøre søsters kommentar til dette smukke billede af hendes storesøster... God weekend til alle... Knus Eva...
Aaaaaaaha ha ha ha ha ha!!!!!! Du' for go', Eva;-)
Eva! jeg kan slet ikke fatte hvordan du har fået dit fjæs til at se så grimt ud!!! (underforstået "du er så pæn normalt" )
Tjuhl skriver: Eva! jeg kan slet ikke fatte hvordan du har fået dit fjæs til at se så grimt ud!!! (underforstået "du er så pæn normalt" )
Hihi...er det ikke genialt...måske jeg faktisk anstrenger mig mere når jeg skal se pæn ud...
Tina2 skriver: Aaaaaaaha ha ha ha ha ha!!!!!! Du' for go', Eva;-)
hehe....er det ikke bare skide godt...tænker at smide det ind på en datingside....
Eva skriver: hehe....er det ikke bare skide godt...tænker at smide det ind på en datingside....
Så scorer du da helt sikkert "de grimme mænd" Kæææft hvor er det cool det billede..
Go' Weekend til dig
Hahaha, hvordan er det lige lykkes dig det der
saxi skriver: Så scorer du da helt sikkert "de grimme mænd" Kæææft hvor er det cool det billede.. Go' Weekend til dig
ja, ikke-griner- jeg synes også det er så godt, så måtte dele det med Jer...
Hihihi det fik da lige et stort smil frem LOL!
Ja prøv at smide det på dating, gad vide om ikke det vælter ind med interesserede :)
suanne85 skriver: Hahaha, hvordan er det lige lykkes dig det der
Det skræmmende er at det falder mog helt naturligt...
Ligesom det her...lidt sydney lee udtryk...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128