Til lined

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Diana...

Hej Line

Tak for lille Fanni hun er jo bare skøn. 

Jeg har været ude og gå med dem begge 2 det kræver lige lidt øvelse hi hi men det ende nu med at gå fint nok ;) 

Nu ligger vi alle sammen i sengen og Jackie vil helst være lige ved hende hele tiden han har os prøvet at pimpe hende flere gange ha ha. 

Dog vil hun ikke op i kurven, men jeg tror det er fordi det ikke er hendes, men Jackies men vi køber en til hende i morgen så hun har sin egen så kan hun jo altid hoppe op til Jackie når hun vender sig til ham. 

Du får lige et lille billed at det sorte guld.

Knus her fra.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Kvindemin

DianaMoar skriver:

Hej Line

Jeg har været ude og gå med dem begge 2 det kræver lige lidt øvelse hi hi men det ende nu med at gå fint nok  

Nu ligger vi alle sammen i sengen og Jackie vil helst være lige ved hende hele tiden han har os prøvet at pimpe hende flere gange ha ha. 

Dog vil hun ikke op i kurven, men jeg tror det er fordi det ikke er hendes, men Jackies men vi køber en til hende i morgen så hun har sin egen så kan hun jo altid hoppe op til Jackie når hun vender sig til ham. 

Knus her fra.

Ja jeg hedder ikke LineD, men hvor er det sødt

Anmeld

12. februar 2010

Becks

Hvor er I bare søde Diana, at I hjælper Line og hendes familie

Knus

Anmeld

12. februar 2010

LineD

DianaMoar skriver:

Hej Line

Jeg har været ude og gå med dem begge 2 det kræver lige lidt øvelse hi hi men det ende nu med at gå fint nok ;) 

Knus her fra.

Åh hvor er det bare fantastisk Diana, hold op hvor det varmer om hjertet! Det var en forfærdelig lang tur hjem var det, men når man så kommer hjem til sådan et dejligt indlæg og billede, så kan man bare ikke andet end smile.

Kan ikke fortælle dig mange gange nok hvor meget det betyder for mig og hvor dybt rørt både Morten og jeg er.

I fylder en kæmpe plads i vores hjerter

I er bare helt fantastiske!!

Anmeld

13. februar 2010

Diana...

LineD skriver:

Åh hvor er det bare fantastisk Diana, hold op hvor det varmer om hjertet! Det var en forfærdelig lang tur hjem var det, men når man så kommer hjem til sådan et dejligt indlæg og billede, så kan man bare ikke andet end smile.

Kan ikke fortælle dig mange gange nok hvor meget det betyder for mig og hvor dybt rørt både Morten og jeg er.

I fylder en kæmpe plads i vores hjerter

I er bare helt fantastiske!!

Ihh 1000 tak for det :)

Natten har forløbet stille og rolig uden nogen problemer hun har ligget i mine arme og sovet hele natten og Jackie har sovet op af siden på mig med hoved på fanni så vi har haft det VARMT ha ha. 

Her til morgen starter Jackie selvfølgelig helt forfra men der er ro på igen og nu er fanni på katte jagt :)

Anmeld

13. februar 2010

LineD

DianaMoar skriver:

Ihh 1000 tak for det :)

Natten har forløbet stille og rolig uden nogen problemer hun har ligget i mine arme og sovet hele natten og Jackie har sovet op af siden på mig med hoved på fanni så vi har haft det VARMT ha ha. 

Her til morgen starter Jackie selvfølgelig helt forfra men der er ro på igen og nu er fanni på katte jagt :)

Hihi kan lige se det for mig Det er da ligefør hun er mere forelsket i de stakkels katte hehe

Anmeld

13. februar 2010

Diana...

LineD skriver:

Hihi kan lige se det for mig Det er da ligefør hun er mere forelsket i de stakkels katte hehe

Lidt billeder fra idag og de laver ikke andet end at lege os sammen med Lucas :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. februar 2010

LineD

DianaMoar skriver:

Lidt billeder fra idag og de laver ikke andet end at lege os sammen med Lucas :)

Gud hvor er det bare fantastiske billeder!

Det ser bare SÅ godt ud!

Morten er helt målløs :)

Anmeld

13. februar 2010

Diana...

LineD skriver:

Gud hvor er det bare fantastiske billeder!

Det ser bare SÅ godt ud!

Morten er helt målløs :)

De hygger sig rigtig meget Fanni går hen og møsser Jackie hver gang han lægger sig ned :) De har os sovet i samme kurv idag, det troet jeg ellers ikke hun ville gøre men det gjorde hun lige pludselig krøb hun op til ham og så lå de der og puttet en halv time ca så sødt. de skal ud og spise og drikke på samtidig og render rund i røven på hinanden det ser så sød ud :) Lucas er HELT færdig med hende hun får det ene kram efter det andet og så synes han jo bare det mega sjovt når Jackie og Fanni leger så vil han være med og griner på livet løs det har været den rene fest her hjemme idag og Lucas er bare kørt træt hi hi han har os været i kurven og putte med dem begge :)

Anmeld

13. februar 2010

LineD

DianaMoar skriver:

De hygger sig rigtig meget Fanni går hen og møsser Jackie hver gang han lægger sig ned :) De har os sovet i samme kurv idag, det troet jeg ellers ikke hun ville gøre men det gjorde hun lige pludselig krøb hun op til ham og så lå de der og puttet en halv time ca så sødt. de skal ud og spise og drikke på samtidig og render rund i røven på hinanden det ser så sød ud :) Lucas er HELT færdig med hende hun får det ene kram efter det andet og så synes han jo bare det mega sjovt når Jackie og Fanni leger så vil han være med og griner på livet løs det har været den rene fest her hjemme idag og Lucas er bare kørt træt hi hi han har os været i kurven og putte med dem begge :)

Åh hihi, hold da helt ferie det får smilet frem herhjemme!

Det er så dejligt de hygger sig alle 3 :) Det passer sikkert også Fanni rigtig godt at få en masse kys og kram :)

Det er jo nærmest gø og gokke i der har fået jer, alt skal gøres sammen hehe :)

Tænkte nok , hun bare lige skulle varme op på kurven :P :) Den ene side lugtede jo trods alt lidt som noget man var tryg ved :)

Casie har været EN stor skødehund, trasket ture og lunter i måsen på mig hele tiden, han skal lige vende sig til der ikke er en skygge der følger ham :) - Ja det skal vi andre nu også! Hun er meget savnet, men bare det at høre hun allerede er elsket, det hjælper meget :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.