hus salg/køb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Mum33

Er der nogen der har købt eller solgt hus for nyligt. I så fald hvor megt afslag var der i handlen?

Vi har vores til salg, og har fået et bud noget under pris, men på den anden siden vil vi også bare gerne videre.

Andre der sidder i bolig-krise-saksen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

ekzunz

ja - det gør jeg også. Jeg har et lille hus som efterhånden har været til salg i 1 års tid. Til at starte med var prisen 1.245.000 og da fik jeg et bud på kr. 975.000. Jeg ville gå med til lige knap 1.1 for så tabte jeg ikke på det, men det havde de ikke råd til......hvis 100.000 skal afgøre om man har råd eller ej, burde man måske vente....

Nu har jeg istedet valgt at leje det ud. Det har jeg prøvet før og det var ingen succes, men jeg er så bund naiv og godtroende at jeg prøver igen.....

Anmeld

12. februar 2010

Moar'en

Vi har lige købt hus. Vi fik "kun" 55.000 i afslag, men til gengæld var det sat til salg for 2.000.000 i 2008 og herefter nedsat flere gange. Vi købte det her i vinters til 1.345.000.

Da vi købte blev vi rådet til af div hjemmesider at byde ca 10% under prisen, så man har noget at handle med, så i vil jo nok kunne få dem til at gå lidt op igen.

Håber det kan bruges

Anmeld

12. februar 2010

Mum33

Vi har fået bud 100.000 under. Er SÅ meget i tvivl om vi skal sige ja eller vente.

Anmeld

12. februar 2010

mullesmith2

Salg afslag: 35.000kr. Huset stod til 1.200.000. Køb afslag:25.000kr huset stod til 1.400.000. Huset blev solgt på 3 uger og det vi købte havde været til salg i 2mdr. så det gik hurtigt.

Anmeld

12. februar 2010

Mussen2

100.00 er bestemt ikke et urealistisk afslag i mange bolighandler.

dermed ikke sagt atman skal tage den enkelte situation i betragtning. herunder slagsprisen (hvor stort et procentuelt afslag man giver), hvilket marked man sælger i (bystørrelse, antal købere) samt ens egen situation.

Måske skal man selv ud og købe noget og kan købe tilsvarende billigt -det glemmermange sælgere i disse tider

Gør op med jer selv om i vil være "tilfredse" med handlen, mange sælgere får end ikke et bud i disse trængte tider.

Anmeld

12. februar 2010

lululupo

vi har købt i sommers, huset var oprindelig sat til 3,9 vi fik det for 2,2 dog havde det været til salg længe......... 

Anmeld

12. februar 2010

sarulee

Vi købte sidste år i maj for 1,2 det stod til 1,4 så et afslag på 200.000. Det var vist oprindeligt sat til salg for 1,8 men på det tidspunkt havde det også været til salg i over 1 år. Jeg ville sige at 100.000 er et ok afslag.

Anmeld

12. februar 2010

iln

Papirerne er lige kommet i orden så officielt har vi købr hus på mandag Huset kostede 1,35 og sælger ville gerne gå ned til 1,3 MEN der var nogle K3´ere med taget, som haster lidt at få lavet og det vil vi ikke betale for, så vi dem ned i 1,275 - så 75000 under prisen. Det synes vi er meget fornuftigt for et så godt i stand og stort hus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.