Ren lykke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

mariamiss6

Hvor er han sød og sjov ham Søren altså....

Men han har jo ret. Du SKAL være mor, og han skal være far

Og så hold dig lige væk fra slagterhuse det næste lange stykke tid ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

oo

Mia Maia skriver:

Ihh...hvor er det hele altså dejligt...

SÅ skønt....

Ja der går lige Ole H i den, men I LOVE IT....

Og lyder forresten meget hyggeligere end 2 timer i bilka og IKEA med alt for mange mennesker...

Så nu er du hende den irriterrende lykkelige gravide i elevatoren på vej til ægudtagning...hi-hi...

Ej jeg vil meget gerne møde dig i elevatoren, nu hvor vi ikke kan sidde bag hver vores gardin...

aaargh vi var faktisk også et smut i Bilka! hvor er det UNDERLIGT at vi måske er tullet forbi hinanden!!

forresten så gav Søren mig en regulær skideballe da vi kom ud efter scanningen fordi jeg højt havde spurgt om han havde 30 kr på sig (til at købe et scanningsbillede). han sagde at det var dybt respektløst overfor alle de der stadig kæmper og som sidder derinde sammen med mig og jeg blev rigtig flov, for jeg kan godt huske at jeg havde en lille smule lyst til at spænde ben for de gravide der vovede sig ind på klinikken  men det ER altså også lidt underligt, for jeg hører ikke rigtig til på klinikken mere, men jeg er heller ikke en del af den "rigtige" gravide verden endnu!

Anmeld

12. februar 2010

dorthemus

Altså hvor er det bare dejligt at læse, at alt er som det skal være...du ER virkeligt gravid med ALLE de fantastiske og overvældende følelser man har over sit nye liv. Hvor jeg under jer begge to det hele..også trætheden og kvalmen, for det betyder en sund graviditet  Og Søren...giv farmand et kram fra mig

Anmeld

12. februar 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

aaargh vi var faktisk også et smut i Bilka! hvor er det UNDERLIGT at vi måske er tullet forbi hinanden!!

forresten så gav Søren mig en regulær skideballe da vi kom ud efter scanningen fordi jeg højt havde spurgt om han havde 30 kr på sig (til at købe et scanningsbillede). han sagde at det var dybt respektløst overfor alle de der stadig kæmper og som sidder derinde sammen med mig og jeg blev rigtig flov, for jeg kan godt huske at jeg havde en lille smule lyst til at spænde ben for de gravide der vovede sig ind på klinikken  men det ER altså også lidt underligt, for jeg hører ikke rigtig til på klinikken mere, men jeg er heller ikke en del af den "rigtige" gravide verden endnu!

Ej ja, det var lidt sjovt...

I har garanteret bandet mit vogn langt væk, har stillet den på samtlige hjørne (synes simpelthen den er så hård at skubbe rundt)...

Orh...så var det da vidst ikke værre...det er jo det dejlige, men glemmer hvor ked af det man var engang...

Jeg håber nu lidt jeg ser dig elevatoren, hellere dig end nogen andre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.