Tjuhl skriver:
Nu er vi hjemvendt fra 2. scanning....det var meningen vi først skulle ha været hjemme ved ti-tiden i aften, men jeg må se mig slået af min nye gravide tilværelse - jeg KAN bare ikke fungerer en HEL dage uden sovepauser mere 
nåh men til scanningen kom vi ind til den anden kvindelige læge der er på klinikken og altså ikke Randi og det er altid sådan lidt hmmmm...., men hun er nu meget sød (udover at hun føler behov for at "åbne" fisseladen med fingrene inden hun stikker Le Dildoscannér ind
). nåhmen hun scannede og sagde en masse "hmmm...æh...ja.." og jeg kunne se at vi kunne se det vi burde kunne se ud fra hvor langt jeg var, men jeg blev mere og mere ræd af hendes mumleri. så spurgte hun hvornår jeg sidst blev scannet og jeg sagde i mandags og hun mumlede videre og scannede og scannede og så spurgte hun hvornår min sidste første mens dag var og så sagde jeg 4. januar og så sagde "ahaaaaa, så passer mine penge bedre!" hun havde forstået det sådan at min sidste første mens dag var 4. december, og så så det jo ikke alt for godt ud på scanningen, men NU så det jo glimrende ud! Søren sagde "du lyder lidt tilbageholdene?" og så tog hun sig i det og sagde at det var hun slet slet ikke, for den udviklede sig præcis som den skulle og det så rigtig fint ud det hele derinde. PYHA! nu kan man forresten se en hvid prik inde i den sorte prik, der nærmere er en sort bobel 
hun var ikke særlig bekymret over mine pletblødninger (der alligevel ikke helt er stoppet), men sagde at hvis jeg blødte meget eller fik smerter skulle jeg ringe med det samme, så ville de akutscanne mig. og så vil de gerne følge os lidt endnu, så jeg skal scannes igen den 24. februar - det betyder at vi får et dugfrisk scanningsfoto med over til den vordene mormor til hendes fødselsdag!!
det er enormt rart at de følger os så tæt, det gir en masse ro og tro på at det hele er godt 
bagefter tog vi på Den Gamle Kro, varmt anbefalet af Tina, og hold nu fest hvor var der hyggeligt og dejligt og de var bare så søde derinde og maden var heeeelt vildt god! MMMMM...kæmpe hit! Sørn sagde at vi aldrig nogensinde skulle på Jensens Bøfhus mere, så det er jo dejligt 
bagefter tog vi i rosengårds centeret, for det var meningen vi skulle ind og se The Wolfman i cinemaxx her klokken kvart over syv, men først ville vi lige dingle lidt rundt og kigge babytøj. men altså...Rosengårdscenteret er STORT og PROPFYLDT med mennesker
vi endte med at købe en bittelille undertrøjer med zoologisk have dyr på i h&m
Søren gik helt i spåner over de småbitte sokker der var derinde, og jeg tror faktisk han allerhelst ville have haft sådan et par med hjem 
men altså....der var klokken fem og jeg var fuldkommen smadret og tanken om at dingle rundt i centeret til klokken syv var fuldkommen uoverskuelig. og da vi så skulle forbi slagteren nåede jeg grænsen! den der ferske kødlugt gik lige i brækmuskelen og jeg måtte styrte forbi...føøøøøj
så nu er vi hjemme og kommer alligevel til at se x-factor, juhuuu! (8210!!)
det har bare været en helt fantastisk dag hvor Søren har skiftet imellem at sige "du er så smuk!" og "du skal være mor!"

ÅÅÅÅÅRH.... hvor er det dejligt!!! Og hvor er det sødt at Søren er så glad!!!!
Jeg tror du er en af de der gravide der bare stråler helt vildt!!!