39,9 i feber!!! øv syg igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Ni-ko-li-ne

stakkels Nikoline måtte afhentes hurtigt i dp igår, hen af aftenen fik hun feber og hun har været meget varm i nat :0(

her til morgen var temp. 37,9 og op af dagen blev det kun værre:0( så vi tog til lægen da hun lå og stønnede og halvsov med 39,9 i feber.... desuden kaster hun op ind i mellem....

og det er fisme ørerne den er gal med! vi var til ørelæger i foregårds! hun skal have lagt dræn her d. 1/3..... men nu er der altså lige en uge ugen med penicillin... øv bøv... det er synd for hende hun skal have det så skidt!

ellers går det fint.... jeg får lavet mine øvelser... Og jeg tager ikke smertestillende mere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

stakkels Nikoline måtte afhentes hurtigt i dp igår, hen af aftenen fik hun feber og hun har været meget varm i nat :0(

her til morgen var temp. 37,9 og op af dagen blev det kun værre:0( så vi tog til lægen da hun lå og stønnede og halvsov med 39,9 i feber.... desuden kaster hun op ind i mellem....

og det er fisme ørerne den er gal med! vi var til ørelæger i foregårds! hun skal have lagt dræn her d. 1/3..... men nu er der altså lige en uge ugen med penicillin... øv bøv... det er synd for hende hun skal have det så skidt!

ellers går det fint.... jeg får lavet mine øvelser... Og jeg tager ikke smertestillende mere!

Århhh øv stakkels Nikoline
Utroligt at opkast også kan skyldes ørerne..... der er jo ellers rigtig mange der døjer med opkast i øjeblikket... 

Anmeld

12. februar 2010

oo

nej hvor er det dog træls for Nikoline...så må den 1/3 gerne skynde sig at komme!!

men VILDT fedt at det går så godt med DIG at du er af smertestillende!!

Anmeld

12. februar 2010

Vingummien

ka-ri-na skriver:

øv syntes det værste ved det lige nu inden der kommer dræn er opkast. Er så synd for dem, de ved slet ikke hvad der forgår. De få gange Emil har gjort det har han bare været så ked og kigget meget underligt og bare grædt.

Lyder godt du er kommet så langt med din ryg at du ikke tager dope for det mere, dejligt

Anmeld

12. februar 2010

JustAnotherName

åårhh ØV!!!    Det er da bare rigtig synd for hende.

RIGTIG GOD BEDRING !!!! 

Anmeld

12. februar 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Århhh øv stakkels Nikoline
Utroligt at opkast også kan skyldes ørerne..... der er jo ellers rigtig mange der døjer med opkast i øjeblikket... 

det er mest når hun har fået panodil den er gal med opkast:0(

Anmeld

12. februar 2010

Klumpe-dumpe

Oh nej da, hvor er det synd for Nikoline.

Anmeld

12. februar 2010

Klumpe-dumpe

Hov var da slet ikke færdig.

ville sende et kram til musen

Når det er aller værst med Maluccas øre kaster hun også op. Jeg går ud fra det er pga. smerten. (sådan har jeg det også selv)

Men dejligt det går så godt med din ryg.

Rigtig god bedring med Nikoline.

Anmeld

13. februar 2010

Vinker

Åh nej da, stakkels Nikoline-pigen  Dumme dumme ører! Utroligt så mange små der skal døje med det. Frygter hele tiden at NE blir ramt af det

Håber det hjælper når hun får lagt dræn!

Ellers godt at høre at det går fremad med dig søjde. Det glæder mig meget!

Rigtig god bedring med din dejlige pige

Anmeld

13. februar 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

Åh det er bare så synd når børn bliver så dårlige. Jeg hader det. Og når det er ørene gør det bare så ondt.... Lille pus....

Det er dog godt at høre at det går godt med dig. Det er da helt vildt godt du ikke er "på piller" mere. Så går det fremad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.