[/citat]
HELT sikkert!
Det er røvsurt.
Og jeg forstår helt ærligt heller ikke hvorfor det er de samme kommuner som skal rammes igen.
Er der en grund?
[/citat]
Er ikke sikker, men jeg tænker på at det skaber mere "ballade" ved at lade det gå ud over de samme kommuner igen, altså konflikten får virkelig opmærksomhed på denne måde, og det er vel BUPL's taktik, at jo mere frustreret forældrene bliver, jo hurtigere vil KL indgå forlig??
Ja, jeg ved det ikke - men konflikten får i hvert fald mere opmærksomhed på denne måde.
Bortset fra det, så synes jeg at Frederiksberg har klaret det hele til UG, de sørger for at så mange børn som muligt kan komme afsted alligevel, og man for refunderet penge for de dage børnene har været strejkeramt. (Ved jeg godt at andre kommuner også gør) - og så er det forøvrigt første gang jeg oplever at Frederiksberg deltager i en strejke i snart 3 år (ved godt at det er BUPL der har bestemt det) men det er da rart alligevel. Om alt dette kan have noget at gøre med at byens borgmester samtidig er chef-whatever i KL skal jeg ikke kunne svare på.
Anmeld