Har Frank været til samtale hos en om elevplads og er gode udsigter
Jeg er så forkølet og stoppet og kan slet ik lugte noget og er lige til at smide ud 
I Emils vuggestue har de haft fastelavn og de sagde EMil var så god og de har nogle gode billeder hvor han slår på tønden
Og så havde de fået fastelavnsboller med chokolade og smarties var der i tønden, de er rigtig blevet forkælet i dag derover, så de har rigtig hygget.
Og nu vi er lidt inde på det med ord i andre indlæg vil jeg lige kommentere at EMil sludre bare løs i de her dage, det er helt forfærdeligt hehe. Og så driller han folk. Var med bussen med ham og så var der ne ældre dame med og Emil kigger alvorlig på hende og siger hov og peger så på gulvet og siger se, og hun kigger jo om han har tab noget og jeg forklare at det har han ikke, og Emil bliver bare ved hehe 
Så er han hel vild med at sige sko da han lige har lært det, så når han ser sine sko så udbryder han SKO!!
Og så det mest populære han siger pt er: Ej, se der. Og reagere man ikke så råber han: Se!
Her den anden dag tog jeg ham med på biblioteket for at han kunne lege lidt og han drillede bare de andre. Hvis han fandt ud af at en af de andre børn der var der ville have noget han havde, rækkede han det ud til dem og når de vil tage det så tog han det ind til sig og sagde nej, en rigtig snyder.
Og så er han begyndt at løfte pege finger rigtig tit, var en større pige på biblioteket det vil tage noget han havde og hun var rimelig voldsom og han går lidt på afstand, vender sig om imod hende, kigger MEGET alvorlig på hende, tager sin pege finger og skælder ud imens han holder den løftet 
Anmeld