er der nogle fra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Amaliemussen

Mig og min kæreste kender ikke rigtig nogen her i kommunen og i nærheden så Syntes det kunne være lidt hygge hvis der nu var nogen i nærheden med børn Så kunne jo være heldig at der måske sad nogen herinde som var frisk på at ses?
Jeg er 20 og min kæreste er 26 og vi har Amalie på 3 måneder og 2 uger vi bor tæt på hundigehavn og centret
Håber at høre fra nogen : )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

kiroo

Amaliemussen skriver:

Mig og min kæreste kender ikke rigtig nogen her i kommunen og i nærheden så Syntes det kunne være lidt hygge hvis der nu var nogen i nærheden med børn Så kunne jo være heldig at der måske sad nogen herinde som var frisk på at ses?
Jeg er 20 og min kæreste er 26 og vi har Amalie på 3 måneder og 2 uger vi bor tæt på hundigehavn og centret
Håber at høre fra nogen : )

hvor henne i hundige? har selv boede der det meste af mit liv, bor dog i rødovre nu men mine forældre bor der stadig..

Anmeld

12. februar 2010

Livas mor

Jeg har boet i Greve det meste af mit liv, men flyttede ind til København for 7 år siden og er blevet her

Men jeg er jævnligt i Greve, da jeg stadigvæk har mine forældre dernede.

Rikke..

Anmeld

12. februar 2010

kiroo

Livas mor skriver:

Jeg har boet i Greve det meste af mit liv, men flyttede ind til København for 7 år siden og er blevet her

Men jeg er jævnligt i Greve, da jeg stadigvæk har mine forældre dernede.

Rikke..

har du gået i skole i greve? og hvor..

Anmeld

12. februar 2010

siw84

hej..

det lyder da hyggeligt jeg er en quinde på 26 og min kæreste 25.. vi venter os en lille dreng inden for kort tid (termin 27 feb) vi bor i hvidovre som ligger ca 10-15 fra hundige i bil og ik så langt med tog..

men du er da hjertelig velkommen til at skrive en PB så kan vi da lære hinanden bedre af kende..

siw 37+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.