Pigetøj 98/104

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

ChatH

ja ja shopaholic som mig så har jeg måtte sortere i tøsernes tøj igen da meget af det var blevet for småt.. Hvis nogen er interesseret kan i kigge på vores hjemmeside.

Knus Chatarina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

JustAnotherName

Ej, hvor er der meget fint.

Jeg kunne godt være interesseret i (kun en af hver) det på side :
8, 10, 12, 22, 42 og den lyserøde på side 52.

Men det er MEGET STORT til Bianca endnu, da hun kun bruger størrelse 86, så jeg har ikke så travlt med at skulle have det i brug. Derfor tænker jeg, om det ville være okay med dig, hvis jeg kunne købe det af dig, når vi mødes til NS-træf? Så kan jeg jo spare en del penge på porto.

Anmeld

12. februar 2010

TbCp

Chatarina skriver:

ja ja shopaholic som mig så har jeg måtte sortere i tøsernes tøj igen da meget af det var blevet for småt.. Hvis nogen er interesseret kan i kigge på vores hjemmeside.

Knus Chatarina

Den molo med katte (30kr - s. 14) er jeg nødt til at have + name it strik kjolen (30kr - s. 38) + de 4 par cowboybukser (30kr - s. 64) + den lilla minymo jakke (25kr - s. 82) 

Kan vi handle over ts?

Anmeld

12. februar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Men det er MEGET STORT til Bianca endnu, da hun kun bruger størrelse 86, så jeg har ikke så travlt med at skulle have det i brug. Derfor tænker jeg, om det ville være okay med dig, hvis jeg kunne købe det af dig, når vi mødes til NS-træf? Så kan jeg jo spare en del penge på porto.

Hold da op er hun stadig i str.86  hvor stor er hun? Jeg synes slet ikke Liva så så meget større ud.... hun er mest i 92, men enkelte dele er allerede i str 98 - f.eks. stumper alle hendes natdragter i str 92

Anmeld

12. februar 2010

JustAnotherName

Hold da op er hun stadig i str.86  hvor stor er hun? Jeg synes slet ikke Liva så så meget større ud.... hun er mest i 92, men enkelte dele er allerede i str 98 - f.eks. stumper alle hendes natdragter i str 92

Næh, der så da ikke ud til at være ret stor forskel på dem ?!? Mærkeligt.

Bianca er næsten lige begyndt at bruge str. 86. Der er stadig noget af det, som er en lille smule for stort til hende, så lige nu er hendes tøj et mix af størrelse 80 og 86, dog klar aller mest i str. 86!!
Størrelse 92 er ALT for stort endnu. Men lige pludselig, så tager de jo et ryk, og så er de bare i en størrelse større....
Men faktisk har hun også brugt str. 80 helt ufatteligt længe - nok næsten i et år. Og nu er hun så endelig langt om længe ovre i størrelse 86. Men det kan jo være, at hun rykker meget hurtigt hér, så vi ikke får brug for ret meget i str. 86, men efter meget kort tid skal skifte til str. 92.......

Det oplevede jeg også med Celina. Hun brugte størrelse 56 temmelig længe. Så da hun endelig skulle i størrelse 62 og jeg havde fået alt det frem i dén størrelse, så gik hun næsten direkte videre til størrelse 68 med det samme.
Der brugte Bianca nok 62 i længere tid, og sidenhen størrelse 80 i riiigtig lang tid.

Det er ikke altid lige nemt, at blive klog på deres vokseværk   

Anmeld

13. februar 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Hej søde, det er helt fint, jeg tager det fra til digog selvfølgelig glæder mig til vi får fastsat en dag.

Anmeld

13. februar 2010

ChatH

TbCp skriver:

Den molo med katte (30kr - s. 14) er jeg nødt til at have + name it strik kjolen (30kr - s. 38) + de 4 par cowboybukser (30kr - s. 64) + den lilla minymo jakke (25kr - s. 82) 

Kan vi handle over ts?

Det er bare helt okay kender slev til det der med at de bare må eje det.Men jo jeg opretter lige en handel på ts til dig!

Mange Chatarina

Anmeld

13. februar 2010

TbCp

Chatarina skriver:

Det er bare helt okay kender slev til det der med at de bare må eje det.Men jo jeg opretter lige en handel på ts til dig!

Mange Chatarina

Det lyder fint

Og tak for tøjet forøvrigt det kom med posten igå rog er som sædvanlig rigtig fint

Anmeld

13. februar 2010

ChatH

Det var godt, og er glad for at du blev glad for det - vi kan helst lide tilfredse kunder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.