Hold da op er hun stadig i str.86
hvor stor er hun? Jeg synes slet ikke Liva så så meget større ud.... hun er mest i 92, men enkelte dele er allerede i str 98 - f.eks. stumper alle hendes natdragter i str 92
Næh, der så da ikke ud til at være ret stor forskel på dem ?!? Mærkeligt.
Bianca er næsten lige begyndt at bruge str. 86. Der er stadig noget af det, som er en lille smule for stort til hende, så lige nu er hendes tøj et mix af størrelse 80 og 86, dog klar aller mest i str. 86!!
Størrelse 92 er ALT for stort endnu. Men lige pludselig, så tager de jo et ryk, og så er de bare i en størrelse større....
Men faktisk har hun også brugt str. 80 helt ufatteligt længe - nok næsten i et år. Og nu er hun så endelig langt om længe ovre i størrelse 86. Men det kan jo være, at hun rykker meget hurtigt hér, så vi ikke får brug for ret meget i str. 86, men efter meget kort tid skal skifte til str. 92.......
Det oplevede jeg også med Celina. Hun brugte størrelse 56 temmelig længe. Så da hun endelig skulle i størrelse 62 og jeg havde fået alt det frem i dén størrelse, så gik hun næsten direkte videre til størrelse 68 med det samme.
Der brugte Bianca nok 62 i længere tid, og sidenhen størrelse 80 i riiigtig lang tid.
Det er ikke altid lige nemt, at blive klog på deres vokseværk 
Anmeld