Nogen der ved noget om årebrok??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.882 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

stoffermus

Min kæreste fik som 26 årig konstateret årebrok og jeg ved ikke hvad det er.. jeg har søgt på nettet for at finde ud af noget men der står så godt som ingen ting ud over at det kan føre til nedsat fertilitet

Har spurgt min kæreste om det og lægen havde den gang sagt at det ikke betød noget. Det er en udposning i pungen og det kan til tider gøre lidt ondt ved fx. træning og nogen gange sex og det er kun engang imellem???

Mere ved jeg ikke om det og det er jo ikke meget.. vi mødte først hinanden da han var 31 og dengang han fik det at vide tænkte han ikke over det da han ikke var på et sted i sit liv hvor han tænkte på børn. og fandt ud af det før vi gik igang med projekt baby da han fik meget ondt mens vi havde sex og vi måtte så stoppe.

Han vil gerne have et barn ligeså meget som mig og blive tjekket om der skulle være noget galt.. men tror han er bange for svaret for han holder alligevel tilbage med at gå til lægen.. plus det er han meget presset på jobbet litge nu og jeg kan godt forstå hvis der ikke er plads til mere... så vi har prøvet og prøvet men uden held... men jeg vil heller ikke være egoistisk og presse ham til noget hvis han har det svært med jobbet i forvejen.

Så mit spørsmål er om der er nogen her inde der har erfaringer med eller ved noget om årebrok???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Winnie

Jeg kan ikke hjælpe dig ret meget, men fortælle dig at jeg lige har set "Kropumulige teenagere" på Sputnik, der er 4 programmer og et af dem havde lidt info om årebrok, (kan desværre ikke huske hvilke da jeg så alle 4 samme dag &nbsp

Jeg håber at du finder noget info.

Anmeld

12. februar 2010

bagger26

Hejsa har også set det program i sidste uge på tv2 mener jeg, der var en ung fyr som havde årebrok. Han sendt til en klinik og skulle afl en sædprøve hvor de ville tjekke hans fertilitet, og hvis den var i orden ville de gemme den i tilfælde af, at han ikke kunne få børn når han var klar til det... Mere kan jeg ikke huske om programmet... Håber det var lidt hjælp, har ikke forstand på det, det var bare lige det jeg kunne huske fra programmet..

Anmeld

12. februar 2010

stoffermus

Tak for hjælpen

Vil prøve og gå ind på sputnik og se det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.