Ja nu er vi så små ved at være klar til når lille pigen vælger at kigge ud.
Vuggen som hun skal sove en er en gammel sag fra Martins famillie som både Martin, hans bror, Marcus farmor og Marcus bla. har sovet i. Den har oldemor gjort fin så den står klar til når hun kommer.

Det skal lige sige at billedet af vuggen er fra Marcus lå i den. Nu har den fået fine rosa bånd på i stedet for blå. Alt tøjet er også ordnet nu og lagt pænt ind i skabet. Jeg har enda fået farvet alt Marcus (det lyseblå) babytøj lilla og det er simpelthen blevet så pænt. Det var bare så nemt og jeg er virkeligt overrasket over hvor pænt det er blevet.
Idag var jeg så på apoteket og bestille "bleer" hjem. Ikke til Ida men til mig. Erfaring siger min at jeg bløder meget voldsomt de første par dage efter fødslen og med Marcus lå jeg på hospitalet 3 dage efter fødslen og her havde de disse "bleer" som bare var super godt til at suge. Så da jeg denne gang bliver sendt hjem inden for 4 timer (hvis alt går vel) så syndes jeg det er rat ikke og skulle side og bekymre sig om man nu er blødt igennem og hele tiden skal tjecke efter. Så derfor har jeg altså bestilt disse "bleer" hjem som skulle komme imorgen. Udover det har jeg også købt bleer til Ida og da de havde tilbud på ammeindlæg købte jeg også et par æsker af disse.
Så jo nu er vi baby klar herhjemme. Så hvis hun skulle komme før tid (hvad jeg virkeligt tvivler på) så er vi klar.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld