Baby shower

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Anne85

Jeg synes det ku være så sjovt at holde Spencer rigtig gennemført baby shower her under min graviditet (I ved... Sårn et som man kender fra de amerikanske film... Med gaver, lege, og i dette tilfælde alt i lyserødt og pige stil (maden, pynt osv ) Min kære mand synes jeg er fjollet (men gan hader også alle de amerikanske traditioner vi efterhånden hiver til os) Er der nogen af jer andre der har holdt sådan en fest?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Anne85

Anne85 skriver:

Jeg synes det ku være så sjovt at holde Spencer rigtig gennemført baby shower her under min graviditet (I ved... Sårn et som man kender fra de amerikanske film... Med gaver, lege, og i dette tilfælde alt i lyserødt og pige stil (maden, pynt osv ) Min kære mand synes jeg er fjollet (men gan hader også alle de amerikanske traditioner vi efterhånden hiver til os) Er der nogen af jer andre der har holdt sådan en fest?

Arh dumme iPhone... Den laver mine ord om Håber I forstår meningen alligevel

Anmeld

12. februar 2010

@spire

jeg har ikke.. Mine veninder har snakket om de vil holde det for mig... Synes ikke selv jeg ville holde et babyshower, da det nærmest er som at 'bede om gaver' synes jeg.. Men kan nu meget godt lide tanken, hvis mine veninder overraskede mig med et

Anmeld

12. februar 2010

Anne85

@spire skriver:

jeg har ikke.. Mine veninder har snakket om de vil holde det for mig... Synes ikke selv jeg ville holde et babyshower, da det nærmest er som at 'bede om gaver' synes jeg.. Men kan nu meget godt lide tanken, hvis mine veninder overraskede mig med et

Du har ret.... Det er måske lidt frækt. Meeen.. Hvis jeg nu serverer en masse lækkert mad osv så er det vel ikke meget anderledes end fx at holde fødselsdag hvor folk også kommer med en gave Men det var nu heller ikke for gavernes skyld... Men mere for at hygge med en masse tøser og gå helt amok i baby snak osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.