Jeanne skriver:
Ja den har vi lige benyttet os af :P På tirsdag er der bedsteforældredag i dagplejen, men vi har ikke kunnet finde en bedsteforældre som kunne komme med Jesse :( Så i går bad jeg Henrik om at ringe til sin mor. bare for at være sikker på at hun ikke kunne. Der er nemlig sidste tilmelding i dag, og han fortalte at jeg ville holde ham hjemme, så han ikke skulle føle sig udenfor. Henrik sagde at hun lød til at have dårlig samvittighed, så spillede han lidt på.
Nu har hun lige ringet for at sige at hun har byttet vagt med en anden, og godt kan komme alligevel :D He he he ;) Så nu skal Jesse have sin farmor med i dagpleje :D
Hvorfor skal svigermor have dårlig samvittighed?
I bund og grund så passer hun jo bare sit arbejde... Jeg synes faktisk at det er stort af hende af ligefrem at få bytte sin vagt, så hun kan komme med, bare fordi I ikke kan få andre bedsteforældre til at deltage..
Vi lever jo i en anden tidsalder end i gamle dage, hvor næsten alle bedsteforældre gik hjemme og havde mulighed for at komme med til disse ting.. Nu om dage er der jo mange bedsteforældre der stadigvæk er på arbejdsmarket..
Jeg synes det er lidt fejt triks at bruge.... Det kunne jeg personligt ikke finde på...
Hvis mine forældre ikke kunne komme, så må man jo bare accepterer dette istedetfor at spille på deres samvigtighed..
Det er bare min mening...
Mvh
Anmeld