Gynækolog erfaringer ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Lou

Jeg er blevet henvist til gynækolog pga. udeblevet mens. siden jeg stoppede på p-piller for over et år siden, samt nogle andre underlige symp.

Jeg fik en liste over nogle jeg kunne vælge i mellem, men der var kun en kvinde på, hun var fra Næstved. Hun er dog overhovedet ikke til at få fat på, og jeg har lige fået af vide at man frit kan vælge, hvem man vil bruge. Defor vil jeg lige høre om der er nogle der har gode efterfaringer med en kvindelig gyn? Jeg kommer fra Ringsted, men er villig til at køre efter det hvis det er. '

Håber i kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

DK

Hej

Er det ikke vigtigst at det er den dygtigste gynækolog i nærheden, frem for at det "bare skal" være en kvinde?

Knus Ditte

Anmeld

12. februar 2010

Lou

DK skriver:

Hej

Er det ikke vigtigst at det er den dygtigste gynækolog i nærheden, frem for at det "bare skal" være en kvinde?

Knus Ditte

Jeg ved godt det lyder som en fordom og at det nok er vildt fjollet for nogle. Men jeg er helt vildt blufærdig og enormt utilpas ved at skulle til gyn. i det hele taget, derfor ville jeg havde det bedst med at kunne komme til en kvindelig. Men selvfølelig er det mest vigtigt at det er en dygtig gyn.

Jeg er dog  sikker på/ håber i hvert fald på at der er også er en rigtig god kvidelig gyn. derude.

Kh. Louise

Anmeld

17. februar 2010

Lou

Er der nogen der har prøvet Kvindeklinikken i Roskilde?

Anmeld

17. februar 2010

Sofia24

Her i Odense er der en rigtig behagelig kvindelig og erfaren gynækolog... Men det er måske lidt langt fra Ringsted? Og dyrt i bro...

Sofia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.