Pastafarver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.951 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Anita80

Nogen der ved om man kan købe pastafarver i i Tyskland og i hvilke butikker?? Jeg bor nemlig så træt på grænsen at det jo kunne være nemt hvis jeg kunne få det dernede..

Anita, der håber nogen gider svare denne ellers opgiver jeg at være på denne side.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Susan1978

jeg ved det faktisk ikke.. men måske kan man prøve at google det først, men mon dog ikke også de laver kager i tyskland, måske man skal prøve i diverse hobby butikker. 

ligesom du kan købe det i panduro hobby herhjemme.

Men eller er der mange herinde fra der har købt i England fordi det simpelthen er billigere...

www.cakecraftworld.com  mener jeg den hedder.

Held og lykke.

Anmeld

12. februar 2010

Vial

Hvis baby.dks brugers viden om pastafarver i Tyskland skal afgøre din fremtid her på siden, så kan det hurtig hænge i en tynd tråd ;-) Hvis du ikke føler dig set, så prøv at respondere mere i andres tråde - og opret nogle tråde, som rammer bredt, så vil du hurtig føle, at du er med i "klubben". Pøj pøj med det :-)

Anmeld

12. februar 2010

Corn

Anita80 skriver:

Nogen der ved om man kan købe pastafarver i i Tyskland og i hvilke butikker?? Jeg bor nemlig så træt på grænsen at det jo kunne være nemt hvis jeg kunne få det dernede..

Anita, der håber nogen gider svare denne ellers opgiver jeg at være på denne side.

Jeg følger lige med her... For det kunne da være smart at proviantere, når man alligevel var i svigermors sommerhus i det Tyske

Anmeld

12. februar 2010

Anita80

KaMa skriver:

Hvis baby.dks brugers viden om pastafarver i Tyskland skal afgøre din fremtid her på siden, så kan det hurtig hænge i en tynd tråd ;-) Hvis du ikke føler dig set, så prøv at respondere mere i andres tråde - og opret nogle tråde, som rammer bredt, så vil du hurtig føle, at du er med i "klubben". Pøj pøj med det :-)

Jamen undskyld. Troede kageklubben var der for at hjælpe?? derfor spørger jeg.. men skal absolut ikke ske igen!!

Har også skrevet andre tråde.. men beklager de ikke er interessante..

Anita

Anmeld

12. februar 2010

Winnie

Anita80 skriver:

Nu har du fået svar her  Men det har du faktisk også fået i din tråd om kager i sønderjylland....Men du har måske overset dem??

Men det er selvfølgelig ikke rart at føle sig overset

Anmeld

12. februar 2010

Anita80

Winnie skriver:

Nu har du fået svar her  Men det har du faktisk også fået i din tråd om kager i sønderjylland....Men du har måske overset dem??

Men det er selvfølgelig ikke rart at føle sig overset

Jeg har set den med kager i Sønderjylland... og har svaret hende i PB.

Men spurgte også om pastafarver i en anden tråd..

Jeg kunne bare se en masse kigger men ingen svarer... altså jeg tager det ikke så tungt

Anmeld

12. februar 2010

Winnie

Anita80 skriver:

Jeg kunne bare se en masse kigger men ingen svarer... altså jeg tager det ikke så tungt

Okay  Jamen så er alt vel fint

Held og lykke med din søgen efter pasta farve  Savner sq at kunne købe billigt ind i Tyskland  (Har boet i Tønder &nbsp

Anmeld

12. februar 2010

Vial

Anita80 skriver:

Jamen undskyld. Troede kageklubben var der for at hjælpe?? derfor spørger jeg.. men skal absolut ikke ske igen!!

Har også skrevet andre tråde.. men beklager de ikke er interessante..

Anita

Håber du er ironisk - ellers er det i hvert fald en lidende sjæl der bor der i Sønderjylland :-D

Anmeld

12. februar 2010

mariamiss6

Anita80 skriver:

Der har lige været en debat oppe og vende om at folk føler sig overset...

der nævnte i hvert fald jeg, at man jo kunne prøve at oppe sin tråd, for at få flere svar, hvis man synes man mangler...

Så vidt jeg ved køber ingen af pigerne her ind i Tyskland, derfor bliver det faktisk svært at svare på dit spørgsmål.

Men som Susan siger, så brug den Engelske side, det er det de fleste af os andre gør, fordi det er billigt....

Men jeg tror måske den hedder www.cakecraftshop.com i stedet for.

Og det er helt okay at stille spørgsmål, men folk bliver jo lettere irriterede, hvis det foregår med den attitude du har i dine indlæg i denne tråd.... Og ellers til en anden gang, kunne du jo evt. skrive privat til en af de virkelig dygtige kagekoner, de plejer vidst at svare. Hvis altså du ikke føler du får svar i din tråd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.