hvor gammel skal man være til at kunne bruge en Nintendo DS?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.852 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

tascia

min datter på 4,5 har netop opdaget at der er noget der hedder nintendo DS (eller DS'er som hun siger) da flere af de lidt større piger i børnehaven har en. Hun har ikke rigtig plaget, faktisk har hun kun spurgt en gang om hun også måtte få en, men jeg er i tvivl om, hun overhovedet er gammel nok til at betjene sådan en fætter??

Vi har sagt at hun kan ønske sig en til hendes 5 års fødselsdag. tror i det er passende?

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Honningblomst

Min den ene fik sin da han lige var blevet tre år og det kunne han sagtens...nummer tre har ikke gidet før nu og får en når han bliver 4 år i næste måned...

Så hun kan da sagtens magte det...

Knus Eva..

Anmeld

12. februar 2010

Corn

Vores den store dreng fik en NDSI i julegave, og han bliver 5 om 9 dage... og den er et kæmpe hit. Vi valgte DSI modellen fordi den kan lidt mere, og han tegner og spiller på den. og sover også nogen gange med den

Han får lidt ekstra udstyr til den til sin fødselsdag.

Din datter vil nemt kunne bruge den.

Anmeld

12. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun fik en til jul og hun bruger den rigtig fint. Da var hun så 5 3/4 år... Men der er jo også spil til de små børn. Men jeg ved ikke hvor meget de kan lave alene på en ds, når de er små. Kommer vel an på barnet.

Idun er også vant til computer

Anmeld

12. februar 2010

DK

Kirstine fik også en da hun var ca. 5 år. Hun har brug for hjælp, da mange spil skal læses højt eller snakker engelsk.  Men fx pixieline spil dem kan hun godt spille selv! Men hun vil dog helst have at en af os sidder og kigger/hjælper imens, men det er vist mere fordi hun er så social at hun ikke gider det alene!

Anmeld

12. februar 2010

tascia

tak for svar! så må den vist tilføjes på ønskesedlen Ü

//Natascia - som vist kom til at undervurdere hvad en på 4,5-5 år kan, ups!

Anmeld

12. februar 2010

Corn

tascia skriver:

tak for svar! så må den vist tilføjes på ønskesedlen Ü

//Natascia - som vist kom til at undervurdere hvad en på 4,5-5 år kan, ups!

Jeg synes også det var AAAAaaaaalt for tidligt, men min mor som er pædagog, sagde at I "hendes" bhv havde de fast dag hvor man måtte have dem med, for ellers spillede de hele tiden.

Den bhv skal lige siges, ligger midt imellem boligblokke i et lidt belastet område, så der er måske heller ikke så meget "udeliv" som i vores bhv. Der er de ude hele tiden..

Anmeld

12. februar 2010

DK

Har de dem med i børnehaven??? I Kirstines børnehave må de slet ikke have legesager med overhovedet! Heldigvis

Anmeld

12. februar 2010

Mira0911

Mine niecer fik begge en hver forrige år... De var 5 og 10 år...

Anmeld

12. februar 2010

Corn

DK skriver:

Har de dem med i børnehaven??? I Kirstines børnehave må de slet ikke have legesager med overhovedet! Heldigvis

Det er en rigtig sten og beton bhv... De har computere på stuerne...

Slet ikke som "vores" hvor ungerne er ude fra 9-15 og spiser frokost i bålhus, lavet på deres udendørs komfur...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.