Danskerne har ikke råd til at få børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Corn

Ihh men dog...

Jeg synes ellers jeg gør mit, med nr. 3 i vente

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1298417.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Honningblomst

Macaab skriver:

Ihh men dog...

Jeg synes ellers jeg gør mit, med nr. 3 i vente

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1298417.ece

Folk har nok bare sat sig for hårdt...så for mange synes jeg virkelig det er selvforskyldt at de havner i skidtet...

Men ja, jeg har også gjort mit med mine tre..

Knus..

Anmeld

12. februar 2010

Corn

Eva skriver:

Folk har nok bare sat sig for hårdt...så for mange synes jeg virkelig det er selvforskyldt at de havner i skidtet...

Men ja, jeg har også gjort mit med mine tre..

Knus..

Lige præcis... Forbruget har været helt vildt. Førstegangskøbere der har bygget nye million-villaer og som nu mister jobbet osv.

Banker og kreditforeninger har virkelig ikke været gode i rådgivning.

Godt nok bor jeg i et MEGET gammelt hus, men det kostede 445.000 da vi købte det for snart 10 år siden, så vi kan sidde i det uden de store udgifter... Så vi har ikke kvaler over at finde penge til dreng3

Anmeld

12. februar 2010

Honningblomst

Macaab skriver:

Lige præcis... Forbruget har været helt vildt. Førstegangskøbere der har bygget nye million-villaer og som nu mister jobbet osv.

Banker og kreditforeninger har virkelig ikke været gode i rådgivning.

Godt nok bor jeg i et MEGET gammelt hus, men det kostede 445.000 da vi købte det for snart 10 år siden, så vi kan sidde i det uden de store udgifter... Så vi har ikke kvaler over at finde penge til dreng3

Lige præcis og helt enig...jeg har ejet to huse og begge var købt så vi kunne sidde med den laveste indkomst...og det endte vi med ved det sidste...min x mistede et job som var virkelig godt betalt, 500.000+ og måtte ned på lærlingeløn da han gik igang med en udd, og jeg var på kh....så vi kunne ikke blive meget fattigere, men kunne sagtens klare det..

Så ja...enig...men selvom bankerne rådgav forkert, så kan jeg ikke forstå at man ikke selv har en smule sund fornuft...men ja, det er måske bare mig...

Knus..

Anmeld

12. februar 2010

Corn

Også enig der...

Vi kunne sagtens have købt noget dyrere da vi købte hus, men jeg var under udd og manden havde ikke noget fast job. Så det passede os fint på tidspunktet...

Og der er fire værelser og to stuer, så vi har rigeligt med plads

Anmeld

12. februar 2010

Diana...

Vi ville ikke have råd til børn på sjælland. 

Og heller ikke hvis vi ikke havde vores forbrugs lån for de ekstra penge ville så gå i husleje og DP som koster sindsygt meget på sjælland. 

Så nej boet vi på sjælland som vi faktisk gerne vil pga alt familie og venner er der jamen så havde vi ikke børn. Så det jo godt jylland er her hvor vi har et billigt hus billig DP (forhold til sjælland) og kan stadig leve og få et barn mere når jeg får et arbejde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.