Wee termins dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Jane31

Hej alle skønne kvinder

Så er dagen endelig kommet hvor jeg har termin, men desværre føles det ik som om at lillemanden er ved at komme ud .

Jeg ville meget gerne have at han snart kommer, synes ik det er så fedt at være gravid mere, er meget besværget af smerter i lænden, så det er lidt en kamp hver gang jeg skal vende mig i sengen og når jeg skal gå en lidt længere tur....

Men på den anden side så må han gerne vente til i morgen, så jeg kan se x factor i aften, griner.

Kan alle have en dejlig weekend og krydse fingre for at det sker her i weekenden  

Knus Jane 40+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Bare mig..

Hvor spændende

held og lykke. Jeg krydser for at der sker noget inden længe

Anmeld

12. februar 2010

bronihansen

Frem med støvkluden og spring rundt det kan sætte fødsel igang

Anmeld

12. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det nytter jo ikke noget at tage støvkluden, frem før man har LYST til at gøre rent Men når man får LYST til at gøre rent, så føder man ...

Det sagde min JM og det holdte faktisk. NÅr man ligepludselig får lyst til at rydde op og gøre rent, så kommer det...

Anmeld

12. februar 2010

CamillaKa

Værsgo her er lidt vestøv fra mig***********************

for det sker i weekenden!

Anmeld

12. februar 2010

LineD

Puuuuster vestøv afsted Nej han må da gerne lige vente til efter 21 Herhjemme er vi også klistret til skærmen

Liam kom selvfølgelig lige der hvor jeg skulle se DUM haha!

Håber snart der er en fødsel på vej til dig!!!

Anmeld

12. februar 2010

Mira0911

Sender hermed vestøv afsted til dig... :)

Anmeld

12. februar 2010

frk Jensen

Zafir skriver:

Det nytter jo ikke noget at tage støvkluden, frem før man har LYST til at gøre rent Men når man får LYST til at gøre rent, så føder man ...

Det sagde min JM og det holdte faktisk. NÅr man ligepludselig får lyst til at rydde op og gøre rent, så kommer det...

Guuuuud hvor sært....

Den dag marcus kom til verden havde jeg faktisk planlagt at jeg skulle have gjort hele hytten rent

Anmeld

12. februar 2010

@spire

Zafir skriver:

Jeg har haft rengøringskuller den sidste uge, og min prinsesse har da endnu ikke meldt sin ankomst..

Ting tager bare tid..

Puster masser af vestøv i retning af Janey og beholder lidt til mig selv

@spire 38+0

Anmeld

12. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
@spire skriver:

Jeg har haft rengøringskuller den sidste uge, og min prinsesse har da endnu ikke meldt sin ankomst..

Ting tager bare tid..

Puster masser af vestøv i retning af Janey og beholder lidt til mig selv

@spire 38+0

Prøv med en tur i IKEA Det virker!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.