Kan ikke finde et relevant sted...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Mira0911

Til denne tråd...

Min kæreste har migræne, og skal nu 4 gange til akupunktur... Neurologen siger at sygeforsikringen betaler de første 4 gange.. Resten skal man selv betale...

Spørgsmålet er, de praktiserende læger, giver de ikke gratis akupunktur? eller er jeg helt forkert på den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

DK

Det er vist lidt forskelligt. Det kommer an på om jeres læge er uddannet til det.

Min læge giver akupunktur. Det er gratis i den forstand at det jo er "samfundet" der betaler for vores lægebesøg!

Anmeld

12. februar 2010

Mira0911

DK skriver:

Det er vist lidt forskelligt. Det kommer an på om jeres læge er uddannet til det.

Min læge giver akupunktur. Det er gratis i den forstand at det jo er "samfundet" der betaler for vores lægebesøg!

Ja, og undre mig lidt over at han skal betale selv efter de 4 gange hos neurologen...

Anmeld

12. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi havde på et tidspunkt en læge i vores lægehus, der gav akupunktur, men det tog overhånd og tog tid fra hans alm konsultation og derfor tog han penge for det. 300 kr pr gang.

Men der er vidst nogen, hvor de ikke tager penge for det.

Anmeld

12. februar 2010

Mira0911

Zafir skriver:

Vi havde på et tidspunkt en læge i vores lægehus, der gav akupunktur, men det tog overhånd og tog tid fra hans alm konsultation og derfor tog han penge for det. 300 kr pr gang.

Men der er vidst nogen, hvor de ikke tager penge for det.

Vi skal også have undersøgt det nærmere... :)

Anmeld

12. februar 2010

LineD

MoarJ skriver:

Til denne tråd...

Min kæreste har migræne, og skal nu 4 gange til akupunktur... Neurologen siger at sygeforsikringen betaler de første 4 gange.. Resten skal man selv betale...

Spørgsmålet er, de praktiserende læger, giver de ikke gratis akupunktur? eller er jeg helt forkert på den?

Her hvor jeg bor giver min læge i hvertfald gratis akupunktur, jeg har i lange perioder fået ugentlig akkupunktur mod en kronisk rygsygdom, så jeg synes da klart det er noget i skal høre til! Og gør jeres egen læge det ikke, kan han sagtens henvise til en anden praktiserende læge der gør (dette har jeg også prøvet).

Så kvit og frit skulle det bestemt være muligt at få!

Anmeld

12. februar 2010

Mira0911

LineD skriver:

Her hvor jeg bor giver min læge i hvertfald gratis akupunktur, jeg har i lange perioder fået ugentlig akkupunktur mod en kronisk rygsygdom, så jeg synes da klart det er noget i skal høre til! Og gør jeres egen læge det ikke, kan han sagtens henvise til en anden praktiserende læge der gør (dette har jeg også prøvet).

Så kvit og frit skulle det bestemt være muligt at få!

:) Vi undersøger det også nærmere... :)

Anmeld

12. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg bor i Aalborg,og skiftede netop læge pga. gratis akupunktur.Jeg har hele livet døjet meget med hovedpine og migræne,og akupunktur hjælper helt vildt godt på mig.Og der er flere læger i Aalborg der giver det gratis,så mon ikke det er sådan andre steder i landet også?

Held og lykke med det,jeg håber din mands migræne bliver bedre.

Anmeld

12. februar 2010

Mira0911

Pernilleh skriver:

Jeg bor i Aalborg,og skiftede netop læge pga. gratis akupunktur.Jeg har hele livet døjet meget med hovedpine og migræne,og akupunktur hjælper helt vildt godt på mig.Og der er flere læger i Aalborg der giver det gratis,så mon ikke det er sådan andre steder i landet også?

Held og lykke med det,jeg håber din mands migræne bliver bedre.

Er ret sikker på der er nogen her i Silkeborg som giver det gratis... :)

Håber virkelig det hjælper på ham... Førhen sagde han, inden han havde prøvet det, at det hjalp bare ikke på ham...

Man kan ikke sige noget, før man har prøvet det... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.