stress?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Thildesmor

kort fortalt, mistet far, begravelse/bisættelse, skifteretten, bryllup, 3D scanning og 25 års fødselsdag.

Kan baby få stress?

Synes 2010 er lidt stressende den 22 januar mistede jeg min far af en blodprop i hjertet, alt for tidligt 52 år og meget meget pludseligt.. tror stadig man er lid i chok

Den 2 februar blev jeg gift, brylluppet var planlagt siden november, og ved det var i min fars ånd at vi ikke skulle aflyse det.. helt igennem fantastisk dag men manglede min søde far.

Den 3 februar 3D scanning, selvfølgelig en gave fra min mor og far som allerede var bestilt inden han døde. Fantastisk oplevelse oveni det hele, vi får jo en helt perfekt lille datter..

Igår fik vi det afsluttet med min far og hans urne kom i jorden.

Imorgen bliver jeg  25 og skal holde fødselsdags fest for familie og venner.

Er heldigvis gået på barsel, så arbejdet skal jeg ihvertfald ikke tænke på. Og vores lille Thilde mosler inde i maven så ved der altid er liv og glade dage. Håber bare ikke hun har mærket noget til den sidste måned..?!

Tanker fra Anette

27+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Lone Jakobsen

om du lige frem kan stresse din baby, skal jeg ikke ku sige. men jeg ved at stress kan fremprovokere plukveer og ved nogen endda for tidlig fødsel.

da du er nået så langt som du er, tror jeg ikke det er noget du skal bekymrer dig om. du har jo mere end nok at spekulere på. jeg er ked af at du har mistet din far.....især så ung. men jeg håber alligevel at du må få en rigtig dejlig fødselsdag.

Anmeld

12. februar 2010

Thildesmor

Du har nok ret, måske ville det ha været værre hvis man ikke var så langt henne. Tusind tak for dit svar og er sikker på det bliver en god dag imorgn trods det hele..

Anmeld

12. februar 2010

Lone Jakobsen

du må trænge til lidt medgang så kan kun krydse fingre for at resten af din graviditet kommer til at gå glat.

hvis du bekymrer dig for meget kan du altid snakke med jordmoderen, for baby vil jo tabe sig hvis hun bliver stresset. dog tror jeg kun at fødslen kan stresse hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.