Løj datter kræftsyg på Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

SaNiNa

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Bare mig..

Det er da godt nok kun syge mennesker der kan gøre det. Hvordan kan man finde på det!?

Anmeld

12. februar 2010

SaNiNa

marikka skriver:

Det er da godt nok kun syge mennesker der kan gøre det. Hvordan kan man finde på det!?

Ja jeg ved det godt nok heller ikke blv helt mundlam da jeg læste det

Anmeld

12. februar 2010

Lone Jakobsen

ja man må undre sig. og jeg synes klart det værste er at så har man ikke lyst til at støtte dem der virkelig har problemer. for hvad nu hvis...

Anmeld

12. februar 2010

Mira0911

Fatter slet ikke hvordan man kan finde på at gøre sådan noget...

Anmeld

12. februar 2010

Tut

Ja man undre sig.... Men der findes åbenbart en masse syge mennesker derude.

Vi har jo også - op til flere gange - oplevet at folk på baby-sider har løjet deres børn syge eller døde.

Kan blive så harm over sådanne folk!

Anmeld

12. februar 2010

Vial

Der har altid været psykisk ustabile mennesker. De dukker bare mere op, når vi lever i et samfund, hvor der er så store muligheder for eksponering - blandt andet på Nettet. Derfor jeg aldrig støtter de der facebook grupper. Man skal være skeptisk og tænke sig godt om. I stedet for at blive vred og harm, så kan man prøve at tænke på, hvilke omkostninger og konsekvenser det har for sådanne mennesker. Nøj, det er pinligt. De er ærlig talt større ofre end de mennesker, der hopper på deres numre.

Anmeld

12. februar 2010

Michael healer

Sanne og Nicklas skriver:

læs lige det her

http://nyhederne-dyn.tv2.dk/krimi/article/28454081/

Det er selvfølgelig ikke nogle undskyldning, men hun har åbenbart været så langt ude, og nervøs for at ryge på gaden, at hun ikke har tænkt over andet end at prøve at skaffe nogle flere penge, sådan som jeg ser det, men som sagt, det er jo ikke en undskyldning for at det er ok, men mener klart hun har brug for hjælp, hvilket hun jo også selv skriver , at hun har det psykisk dårligt, så trist det skal komme så langt ud.

mvh Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.