Hjælp!! en utydelig streg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

Lillefe

ayus skriver:

jeg tog en test her imorges.. da jeg sku have fået min MENS. igår..
-så ville jeg tage en her til morgen.

Den ene streg var som sædvanlig tydelig og så kom der en til, men meget utydelig, men den var er...

ER JEG GRAVID???

Kan ikke komme til lægen før mandag heller!

Tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Oliver10

Tillykke

Det var fuldstændig det samme da jeg fandt ud af jeg var gravid Jeg tog to tests, der begge viste det samme. En tydelig og en utydelig streg. Jeg var også mega meget i tvivl og måtte også til lægen, hvor jeg fik bekræftet at den var god nok

Da jeg ringede til lægen for at aftale tid til en test sagde hun også tillykke med det samme, selvom jeg havde forklaret hende om stregerne

Anmeld

12. februar 2010

ayus

perl --> mange tak.. )

oliver --> ej seriøst... hihi.. nu efter arbejde tager jeg hjem og tager til læge efter arbejde også ser jeg )

for at få en rolig weekend, så skal jeg bare være 1000% sikker.

Anmeld

12. februar 2010

Ansemusen

Tillykke! En positiv test er en posotiv test  Lægen bruger samme tests som man selv kan købe, så du bliver ikke mere sikker af den grund. Men så kan du jo se at den stadig sidder fast og få det bekræftet endnu engang

Anmeld

12. februar 2010

ayus

ansemusen --> Tak... jamen den var bare sååå utydelig den var der, men meget svag derfor blev jeg i tvivl og usikker...

ja jeg skal vidst have det bekræftet.

Anmeld

12. februar 2010

Corn

Der er ikke noget der hedder en svag streg. Er der streg=positiv...

Så tillykke

Anmeld

12. februar 2010

ayus

Tak )

Anmeld

12. februar 2010

Christina31

ayus skriver:

jeg tog en test her imorges.. da jeg sku have fået min MENS. igår..
-så ville jeg tage en her til morgen.

Den ene streg var som sædvanlig tydelig og så kom der en til, men meget utydelig, men den var er...

ER JEG GRAVID???

Kan ikke komme til lægen før mandag heller!

Stort tillykke. Det er helt sikkert, at du er gravid, når der er 2 streger- også selvom den ene er meget utydelig.

Det er lang tid at vente helt til mandag, hvor du kan komme til lægen. Jeg synes, du skal prøve at hjemme-teste igen her i weekenden evt. søndag morgen (gravidit- homonet stiger dag for dag). Fortag testen lige fra morgenstunden, så er den mest sikker.

Held & lykke

herfra. :-)

Anmeld

13. februar 2010

ayus

den var POSITIV..

tak til jer alle sammen.. Det er en ubeskrivelig følelse. Håber det sker for alle som ønsker det...

Anmeld

13. februar 2010

Louisiana

ayus skriver:

den var POSITIV..

tak til jer alle sammen.. Det er en ubeskrivelig følelse. Håber det sker for alle som ønsker det...

Stort tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.