Til singlerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

dorthemus

God tråd

Man kan få lov at gå en hel weekend i nattøj og de gode elastikslappe underbukser, der ikke skærer én i røven, og æde ostepops i sofaen, uden at få blikket 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

mariamiss6

Eva skriver:

Jeg havde det i to uger...så var det nok... så kan jeg lære det...

Og igen, så er det kun en af fordelene der forsvinder ved en kæreste..

LOL ham blev du sgu da hurtigt træt af... jeg synes ellers jeg forstod du havde taget dig maaaaasser af betænkningstid hehehehe...

Nåh ja sådan kan det jo gå

Anmeld

12. februar 2010

Honningblomst

dorthemus skriver:

God tråd

Man kan få lov at gå en hel weekend i nattøj og de gode elastikslappe underbukser, der ikke skærer én i røven, og æde ostepops i sofaen, uden at få blikket 

Jaaahhhhh...det er det skønne... og se lige det programmer man gider uden at blive afbrudt eller høre mandens høje suk...skønt...

Anmeld

12. februar 2010

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

LOL ham blev du sgu da hurtigt træt af... jeg synes ellers jeg forstod du havde taget dig maaaaasser af betænkningstid hehehehe...

Nåh ja sådan kan det jo gå

Ikke alt kan man forberede...desværre...men det var virkelig ikke værd at bruge tid på..

Anmeld

12. februar 2010

Pige2009

Jeg synes også der er masser af fordele. Nogle af dem kommer her:

1. Der er ingen der øffer over, at jeg brugte 1000 kr. på et par støvler, jeg absolut bare måtte have.

2. Jeg kan se "Sex and the City" så tit, jeg har lyst.

3. Lørdag aften bruges ikke på at diskutere, hvorfor jeg kom så sent hjem fra byen aftenen før

K.h. Linda

Anmeld

12. februar 2010

Honningblomst

Linda2009 skriver:

Jeg synes også der er masser af fordele. Nogle af dem kommer her:

1. Der er ingen der øffer over, at jeg brugte 1000 kr. på et par støvler, jeg absolut bare måtte have.

2. Jeg kan se "Sex and the City" så tit, jeg har lyst.

3. Lørdag aften bruges ikke på at diskutere, hvorfor jeg kom så sent hjem fra byen aftenen før

K.h. Linda

Åh ja...afsted i byen med de nye smarte meget dyre støvler og så ellers seeeeent hjem eller tidligt næste dag og så sex and the city alt hvad den kan trække....livet er skønt som single...

Anmeld

12. februar 2010

mariamiss6

Eva skriver:

Ikke alt kan man forberede...desværre...men det var virkelig ikke værd at bruge tid på..

Duer ikke - væk!!!

Anmeld

12. februar 2010

Vial

dorthemus skriver:

God tråd

Ostepops.. det spiser piger da ikke... fløjte fløjte...

Minder mig lige om, at jeg skal snuse til sokkerne inden de ryger af i aften

Anmeld

12. februar 2010

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

Duer ikke - væk!!!

Nemlig...

Anmeld

12. februar 2010

Mutti2

Eva skriver:

Åh, jeg kan jo kun se fordele...

Alle mine penge er mine egne og jeg kan bruge hvad jeg vil til hvad jeg vil, jeg skal ikke tage hensyn til en anden, jeg slipper for at der er en mand der forventer noget som helst, jeg bestemmer selv hvordan mine børn skal opdrages, jeg kan rode og svine som jeg vil, jeg kan få al den sex jeg vil og det behøver ikke engang at være med den samme Jeg har kun mig selv at blive sur og irriteret på hvis noget går galt og jeg kan helt alene tage æren for alt det der går godt.

Jeg er fri og uafhængig og ingen kan ødelægge mit liv som det er nu og som jeg elsker det...

Er sgu da fantastisk at være single....

KNus Eva..

Åhhh..... Som du dog kan sige det

Jeg tror jeg har været single alt for længe(4½ år) til at kunne se det positive i det!!

Men jeg fik da lige øjnene op for det  

Det eneste jeg måske savner, er at kunne blive forkælet lidt!! Meeeeeen det kan vi jo altid selv gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.