Paradise.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

Mira0911

Risen skriver:

Hun kommer sikkert tilbage! hun er så markant en person !

Skulle ikke undre mig, hvis hun kommer ind i spillet senere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

tascia

trunte89 skriver:

Super godt hun kom ud, men kunne godt forestille mig hun kom ind igen senere.

Hende Amalie giver mig godt nok også fnidder. Hun KAN bare ikke snakke.

iøvrigt tror jeg, at min farmor har alders rekorden. Hun er snrt 72 år, og har troligt fuldt med fra sæson 1

tænkte nøjagtig det samme! hun er simpelthen for god til at lave kaos og intriger, til at hun kan få lov til at ryge ud efter 4 dage...

så dog gerne hun blev væk! hun er da den mest selvfede og usympatisk person jeg længe har set,. føj siger jeg bare

Anmeld

12. februar 2010

JustAnotherName

Super godt hun kom ud, men kunne godt forestille mig hun kom ind igen senere.

Hende Amalie giver mig godt nok også fnidder. Hun KAN bare ikke snakke.

iøvrigt tror jeg, at min farmor har alders rekorden. Hun er snrt 72 år, og har troligt fuldt med fra sæson 1

Sikke en herlig farmor   

Nej, Amalie er bare en sprogmongol. Hun formulerer sig så dårligt, og sætter ordene helt galt sammen, ret så ofte endda!

Men hvor var det en skøn drejning, at selvsikre Stinna røg ud allerede. Hun havde jo SLET IKKE set det komme .....Hun har haft ALT for travlt med at elske sig selv og sine silicone-jader. Christ altså! - HUN HOPPEDE KONSTANT, fordi hun har fået lavet de babser

Godt nok er Amalie ikke den aller skarpeste kniv i skuffen.
Men da hellere have hende derinde lidt endnu, end at skulle fortsætte med at iagttage Stinna, mens hun dryppede på gulvet over sig sig, og hvor dejlig hun var. Sjældent har jeg oplevet nogen SÅ selvfede og usympatisk som hende.
"Jeg er Danmarks lækreste pige ....måske lige bortset fra Angelina Jolie" ......Flot, hun er jo også pære-dansk, din hat!)

HAHAHA, tænk at man følger med, og gider hidse sig op over dem.
Det er simpelthen så elendigt et program, og alligevel ender det ud med, at være suveræn underholdning. Sært, men virkelig sjovt!  

Anmeld

12. februar 2010

JustAnotherName

Hun kommer sikkert tilbage! hun er så markant en person !

Det var også det første jeg sagde - Hun kommer igen!
For det første fordi hun var som hun er, og så fordi hun røg ud så tidligt i programmet.

Anmeld

12. februar 2010

Sisley

Hvis man læser BTs artikel i dag lyder det ikke som om hun har lyst til at komme tilbage, men det er selvfølgelig ikke til at vide...

Amalie minder mig altså lidt om Winnie og Karina (fra Piger på prøveløsladelse) når hun taler. Men herre gud - hun er altså også kun 18 år!

Anmeld

12. februar 2010

lion

Jeg har endnu ikk set ET eneste afsnit af det program jeg synes det er lidt til grin. Det handler jo kun om sex og sprut. Men godt der er smag og behag og ingen dømmer andre for hvad de ser eller ikk ser.

Men fortæl mig lige, er det en grim eller bare lidt små tyk pige/dreng med i det program

Anmeld

12. februar 2010

ekzunz

lion skriver:

Jeg har endnu ikk set ET eneste afsnit af det program jeg synes det er lidt til grin. Det handler jo kun om sex og sprut. Men godt der er smag og behag og ingen dømmer andre for hvad de ser eller ikk ser.

Men fortæl mig lige, er det en grim eller bare lidt små tyk pige/dreng med i det program

De ved jo godt at noget af programmet skal sælges på lækre piger i bikinier - og lækre drenge som gerne skulle have lyst til at kysse på dem (og lidt til) så selvfølgelig caster de deltagerne udfra det.

Men  jeg synes da ikke det er alle der er lige kønne - og der har da været piger med som ikke selv følte at de så godt ud i bikini. Så kan man så undre sig over at de vælger at deltage i PH, men det undrer jeg mig generelt over...

Og du har ret i at det kun er sex og sprut - og intriger, og jeg bliver så forarget og irriteret på dem - meeeeen - jeg ser det alligevel. Det er top-underholdning

Anmeld

12. februar 2010

ekzunz

JustAnotherName skriver:

Det var også det første jeg sagde - Hun kommer igen!
For det første fordi hun var som hun er, og så fordi hun røg ud så tidligt i programmet.

Ja - jeg tror også hun kommer tilbage! Hun kan virkelig lave ballade.

Og så håber jeg at Nick kommer tilbage - han er såååå sød - siger Rikke på 14....

Anmeld

12. februar 2010

JustAnotherName

Znuzke skriver:

De ved jo godt at noget af programmet skal sælges på lækre piger i bikinier - og lækre drenge som gerne skulle have lyst til at kysse på dem (og lidt til) så selvfølgelig caster de deltagerne udfra det.

Men  jeg synes da ikke det er alle der er lige kønne - og der har da været piger med som ikke selv følte at de så godt ud i bikini. Så kan man så undre sig over at de vælger at deltage i PH, men det undrer jeg mig generelt over...

Og du har ret i at det kun er sex og sprut - og intriger, og jeg bliver så forarget og irriteret på dem - meeeeen - jeg ser det alligevel. Det er top-underholdning

Enig 

....en masse trunter, der skændes på kryds og tværs og konkurrerer om gunsten hos nogle fyre, som nok primært kun er så interessante for dem, fordi de er DERINDE. Havde det samme foregået herhjemme, ville det aldrig nogensinde kunne nå samme højder.

Anmeld

12. februar 2010

Pia.

Znuzke skriver:

Jeg synes bare det er konge-debatter de har:

Amalie: "Du ligner en russisk roulette"

Stinna: "Hvor er hun dum - hvis jeg ville ligne en russisk roulette havde jeg nok taget noget rød og sort ternet på"

Okay jeg ser det slet ikke, men det her fik mig da til at grine - kunne da være man skulle se det af ren underholdning...

- omvendt får jeg jo allerede en del undeholdning ved at følge med her inde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.