Har tabt mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

mullesmith2

Jeg prøver bare alt nu for at blive gravid, hehe jeg har tabt mig 3-4 kg nu, er holdt op med at drikke kaffe og jeg er begyndt på folsyre og jeg tester som en sindsyg med ægløsningsteste hehe. Hvis det kan tage overhånd det her så er det nok det der er sket nu hehe. Ej det er ik så slemt som det lyder håber jeg ikke, tager det da rimeligt roligt for ikke også at komme til at stresse mig krop total, men det kan nok ikke helt undgåes når man sådan brænder for at få et barn med den jeg elsker over alt på jorden  Det er helt ubeskriveligt så meget jeg virkelig ønsker mig det... Ja det gør min kæreste selvfølgelig også hehe det siger han da ihvertfald hihi

Nå men ville ik andet, er i godt humør idag hehe så ville bare lige skynde mig at lave et glad og positivt indlæg. Hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Smilendesussi

Hej Mullesmith.

Tillykke med vægttabet, det er da super flot. Det er dejligt med et positivt indlæg herinde og især fra en, hvor man virkelig kan fornemme at vedkommende er i godt humør

Jeg kender meget godt til følelsen om at man enormt gerne vil have noget sammen - et barn, så jeg krydser fingre for at det snart lykkes for alle os her på siden.

Mvh. Smilendesussi

Anmeld

11. februar 2010

mullesmith2

Smilendesussi skriver:

Hej Mullesmith.

Tillykke med vægttabet, det er da super flot. Det er dejligt med et positivt indlæg herinde og især fra en, hvor man virkelig kan fornemme at vedkommende er i godt humør

Jeg kender meget godt til følelsen om at man enormt gerne vil have noget sammen - et barn, så jeg krydser fingre for at det snart lykkes for alle os her på siden.

Mvh. Smilendesussi

Ja det skal nok ske for os alle det tror jeg på  Jeg tror endten februarlisten eller martslisten bliver der hvor det sker for os ihvertfald. Håber godt nok der bliver mange positive den her måned det ville være skønt.

Anmeld

11. februar 2010

Persille83

Med positive tanker, og alt det man laver om på hverdagen, så skal det lille drømmebarn da dumpe ned i ens arme på et eller andet tidspunkt Gerne før end senere....tak hehe

Hvem skulle tro det var så svært at lave en lille bebs da man begyndte

Anmeld

11. februar 2010

Kløver

mullesmith2 skriver:

Jeg prøver bare alt nu for at blive gravid, hehe jeg har tabt mig 3-4 kg nu, er holdt op med at drikke kaffe og jeg er begyndt på folsyre og jeg tester som en sindsyg med ægløsningsteste hehe. Hvis det kan tage overhånd det her så er det nok det der er sket nu hehe. Ej det er ik så slemt som det lyder håber jeg ikke, tager det da rimeligt roligt for ikke også at komme til at stresse mig krop total, men det kan nok ikke helt undgåes når man sådan brænder for at få et barn med den jeg elsker over alt på jorden  Det er helt ubeskriveligt så meget jeg virkelig ønsker mig det... Ja det gør min kæreste selvfølgelig også hehe det siger han da ihvertfald hihi

Nå men ville ik andet, er i godt humør idag hehe så ville bare lige skynde mig at lave et glad og positivt indlæg. Hygge

tillykke med vægttabet, er selv igang, og tabt de første 5 ud af små "35 kg "

Er gået ind i kampen om at blive gravid for alvor, går nu til zoneterapi, vægttab, tester dog ikke ÆL da jeg synes det giver mig for meget negativ fokus, og for mange skuffelser, når menstruationen kommer, dog har vi også købt en fertilitetstest, (min viste gode tegn, men kun taget 1 ud af 2 ) mandens er vi ik begyndt på endnu, venter til min mens kommer da han ik må have haft udløsning i 3 dage, derefter tar man test nr 2 tidligst 3 dage efter og senest 7 dage efter og der gælder samme 3 "karantæne dage" Så er de ikke i positiv retning, får han lov at droppe smøgerne, og undlade at drikke så meget kaffe, og sender ham til zoneterapi også

Men held og lykke, håber det lykkedes for jer og også gode resultater her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.