lyshåret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

Milka

Tjuhl skriver:

er du naturligt mørkhåret?

det ser rigtig flot ud! som mørkhåret selv kan jeg bare slet ikke forestille mig at få det lyst

mit naturlige hår er ligeså mørkt som mine øjenbryn, hvis du ser på billedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

lion

Hvor er du blevet flot med dit nye hår

Anmeld

12. februar 2010

Vinker

Hold da op du er godt nok lige blevet en ekstra hot mama  De lysetoner klær dig rigtig godt!

Glæder mig til at se dine nye briller!

Og er du i tvivl om hvor gammel du ser ud til at være så kan du altid smide en ano. billede ind i "ordet er frit" og spørge, men pas på, man kan nemt blive skræmt.... Jeg ska i hvert fald på ungdomskur efter de kommentare jeg fik

Anmeld

12. februar 2010

Milka

Vinker skriver:

Hold da op du er godt nok lige blevet en ekstra hot mama  De lysetoner klær dig rigtig godt!

Glæder mig til at se dine nye briller!

Og er du i tvivl om hvor gammel du ser ud til at være så kan du altid smide en ano. billede ind i "ordet er frit" og spørge, men pas på, man kan nemt blive skræmt.... Jeg ska i hvert fald på ungdomskur efter de kommentare jeg fik

det var mere for sjov jeg skrev det med 26 eller 46, jeg er ligeglad hvor gammel folk tror jeg er, går jeg ikke så højt op i  men det betyder meget for mange, det ved jeg...

Anmeld

12. februar 2010

lion

Milka skriver:

det var mere for sjov jeg skrev det med 26 eller 46, jeg er ligeglad hvor gammel folk tror jeg er, går jeg ikke så højt op i  men det betyder meget for mange, det ved jeg...

Ja det er utroligt at folk går så meget op i deres alder. Min søster vcar helt rundt på gulvet da hun fyldte 30, og jeg har endnu inegn problemer med at fylde 30 i 2012.

Anmeld

12. februar 2010

Milka

lion skriver:

Ja det er utroligt at folk går så meget op i deres alder. Min søster vcar helt rundt på gulvet da hun fyldte 30, og jeg har endnu inegn problemer med at fylde 30 i 2012.

jeg synes det er fedt at være 36! selvom jeg gloede lidt da min mor kaldte mig for en 'moden kvinde' forleden

Anmeld

12. februar 2010

lion

Det kan jeg godt forstå du gjorde, det havde jeg nok også gjort

Anmeld

12. februar 2010

ChatH

Du ser sku bare lækker uddu kan da ikke have problemer med at score mandfolk!!!!

Anmeld

12. februar 2010

Milka

Chatarina skriver:

Du ser sku bare lækker uddu kan da ikke have problemer med at score mandfolk!!!!

det ved jeg nu ikke men tak!!

Anmeld

12. februar 2010

Vinker

Milka skriver:

Jeg er egentlig også ret lige glad - men altid sjovt at høre hvad folk tror. Jeg blev skudt til at være alt mellem 28 og 40, men er altså kun 26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.