Stats amt idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

3xM

Så er vores uge næsten slut.

læge besøg gik fint, spir er der og er nu 8+6.

stats amt grrrrr.... vi kan ikke blive enige om stumpens skole, så nu er jeg rådgivet til at indsende ansøgning om at få fælles forældre myndighed ophævet, dermed skal en den sag rulle  oh havde jeg bare vist man kunne hade et andet menneske så meget....tænk at sætte sit barn og x igennem dette for had og hævn er min mening....

hvor var hans far da han var syg, hvor var hans far da han startede ny børnehave, eller sommerfesterne, eller....

og først nu indefor de sidste 14 dg er han begyndt at ringe til sin søn uden for samvær....

Er så chokeret over det hele ØV....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

LRJ

mariaogmarcus skriver:

Så er vores uge næsten slut.

læge besøg gik fint, spir er der og er nu 8+6.

stats amt grrrrr.... vi kan ikke blive enige om stumpens skole, så nu er jeg rådgivet til at indsende ansøgning om at få fælles forældre myndighed ophævet, dermed skal en den sag rulle  oh havde jeg bare vist man kunne hade et andet menneske så meget....tænk at sætte sit barn og x igennem dette for had og hævn er min mening....

hvor var hans far da han var syg, hvor var hans far da han startede ny børnehave, eller sommerfesterne, eller....

og først nu indefor de sidste 14 dg er han begyndt at ringe til sin søn uden for samvær....

Er så chokeret over det hele ØV....

Tillykke med maven

men føler med dig, Min mor er igennem Fuldstændig det samme li nu om hendes to mellemste børn, hvor faren som ikk har villet se dem i 2 år, og så pludselig ville se dem i maj, og nu er min søster flyttet ud til ham, og så mener han at min mor har løjet til statsamtet osv.. og nu vil han os have min bror derud - min mor er helt ude af sig selv. så kan forstille mig hvordan du har det med det..

- Sådan er nogle mænd bare..

Kæmpe fra mig  

Anmeld

11. februar 2010

3xM

tusinde tak for opbakningen.

desværre er vores historie en helt anden.

Han har haft og har stadig fast samvær. men efter vi er flyttet søger han betaling for transport til 3,56 hvor jeg mener 1,90 er fair ( statens lave takst) man skal jo ikke tjene på det.

han modsætter sig skole valg så stump skal igennem et nyt skift med vennner osv som endda er en af hans klage punkter.

jeg skulle få en abort ellers ville han søge bopæl.

Han mener jeg har haft for mange mænd ( 3 på 4 år) faderen til spiren i maven er så samme mand som er den første jeg mødte efter marcus far...så måske jalouxi

og to BH skift på et halvt år...

Marcus er så den gladeste udadvendte dreng, fungere optimalt socialt og meget intelligent...

indtil for 1 mdr. siden har samarb været nær perfekt og det er dybt rystende en ny forældre orlov kan slå tæppet væk på så kort tid.

(((

Anmeld

11. februar 2010

3xM

Faderen til spiren har nu pga af alt dette valgt at vi ser tiden an og marcus kommer først...

så jeg står nok selv med to til sensommer...

Anmeld

11. februar 2010

LRJ

mariaogmarcus skriver:

tusinde tak for opbakningen.

desværre er vores historie en helt anden.

Han har haft og har stadig fast samvær. men efter vi er flyttet søger han betaling for transport til 3,56 hvor jeg mener 1,90 er fair ( statens lave takst) man skal jo ikke tjene på det.

han modsætter sig skole valg så stump skal igennem et nyt skift med vennner osv som endda er en af hans klage punkter.

jeg skulle få en abort ellers ville han søge bopæl.

Han mener jeg har haft for mange mænd ( 3 på 4 år) faderen til spiren i maven er så samme mand som er den første jeg mødte efter marcus far...så måske jalouxi

og to BH skift på et halvt år...

Marcus er så den gladeste udadvendte dreng, fungere optimalt socialt og meget intelligent...

indtil for 1 mdr. siden har samarb været nær perfekt og det er dybt rystende en ny forældre orlov kan slå tæppet væk på så kort tid.

(((

Ejj.. - ville gerne fortælle min mor historie, Men man ved ikk hvem der ser med så vil ikk fortælle den her  

Er han slet ikk klar over at det er jeres søn det går ud over ? ( min lillebror har en del problemer pga faderen opførelse ) 

og Han Har ingen ret til at sige du skal have en abort, uanset hva, om så han var faren eller ej ..

- Jeg ved ikk så meget om hva han har ret til og ikk, men Skriv ALT ned du kan komme i tanke om, med de problemer der er nu, Det var det min mor fik af vide af stat forvaltningen i dag - han har ikk så meget at skulle have sagt når du kan fortælle alle de ting han siger, og det som du skriver her, er os en god ide at få skrevet med

Men Ja tror faktisk der er lidt jalouxi ind over det her, Og så måske fordi han er vant til at alle gør hva han siger ( nu kender jeg hverken dig eller ham)...

Men håber virkelig du finder ud af noget, For Det er din søn det går ud over, og selvfølgelig dig som mor  

Håber det bedste for jer

Anmeld

11. februar 2010

LRJ

mariaogmarcus skriver:

Faderen til spiren har nu pga af alt dette valgt at vi ser tiden an og marcus kommer først...

Har virkelig ondt af dig og spiren, OG marcus..

- men Tror på du godt kan klare det selvom det nok er  hårdt

Anmeld

11. februar 2010

3xM

tusinde tak

det er meget hårdt, men håber det bedste

det er rart med sådanne ord at kigge på

Anmeld

11. februar 2010

LRJ

mariaogmarcus skriver:

tusinde tak

det er meget hårdt, men håber det bedste

det er rart med sådanne ord at kigge på

så lidt

kan godt forstille mig det er hårdt, men du skal nok klare det

Anmeld

11. februar 2010

Chalala85

mariaogmarcus skriver:

Det er da noget værre rod det hele..

Jeg har selv været igennem en noget lignende situation og det er slet ikke sjovt.. det tager hårdt på kræfterne og ungerne kan virkelig mærke man er ked og frustreret.

MEN, hvis du kommer til at stå med 2 alene så er jeg sikker på du nok skal klare det rigtig fint, det vil være hårdt men du vil helt sikkert være den bedste mor for de to guldklumper

Jeg håber det hele læser sig så det er din prins der kommer i første række mhs til skole osv..

Sender lige en

Anmeld

12. februar 2010

3xM

tusinde tak hvor er jeg glad for at læse de opmuntrende ord.

det kunne man jo hyle af med det samme, er så rørt-tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.