mariaogmarcus skriver:
tusinde tak for opbakningen.
desværre er vores historie en helt anden.
Han har haft og har stadig fast samvær. men efter vi er flyttet søger han betaling for transport til 3,56 hvor jeg mener 1,90 er fair ( statens lave takst) man skal jo ikke tjene på det.
han modsætter sig skole valg så stump skal igennem et nyt skift med vennner osv som endda er en af hans klage punkter.
jeg skulle få en abort ellers ville han søge bopæl.
Han mener jeg har haft for mange mænd ( 3 på 4 år) faderen til spiren i maven er så samme mand som er den første jeg mødte efter marcus far...så måske jalouxi
og to BH skift på et halvt år...
Marcus er så den gladeste udadvendte dreng, fungere optimalt socialt og meget intelligent...
indtil for 1 mdr. siden har samarb været nær perfekt og det er dybt rystende en ny forældre orlov kan slå tæppet væk på så kort tid.
(((
Ejj.. - ville gerne fortælle min mor historie, Men man ved ikk hvem der ser med så vil ikk fortælle den her
Er han slet ikk klar over at det er jeres søn det går ud over ? ( min lillebror har en del problemer pga faderen opførelse )
og Han Har ingen ret til at sige du skal have en abort, uanset hva, om så han var faren eller ej ..
- Jeg ved ikk så meget om hva han har ret til og ikk, men Skriv ALT ned du kan komme i tanke om, med de problemer der er nu, Det var det min mor fik af vide af stat forvaltningen i dag
- han har ikk så meget at skulle have sagt når du kan fortælle alle de ting han siger, og det som du skriver her, er os en god ide at få skrevet med 
Men Ja tror faktisk der er lidt jalouxi ind over det her, Og så måske fordi han er vant til at alle gør hva han siger ( nu kender jeg hverken dig eller ham)...
Men håber virkelig du finder ud af noget, For Det er din søn det går ud over, og selvfølgelig dig som mor
Håber det bedste for jer