Den sidste nat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

LineD

Ja puha, så er dagen kommet der rinder ud i den sidste nat jeg kan ligge og putte med Fanni under dynen.

Hold op hvor skal den nydes, og hvor skal der krammes, kysses og krammes lidt mere!

Både hende og Casie har været lidt mutte og rastløse idag, jeg tror godt de kan mærke der er noget under opsegling.

Så må alle i dejlige tøser gerne krydse fingre for at Fanni adopterer Jackie, Diana, Lukas, Claus og misserne og bare synes de er de mest fantastiske at bo sammen med!

Igen Diana - Tusind tak for den storhjertede mulighed for at forsøge at omplacere Fanni! Det betyder utrolig meget at vide at hvis ikke det hele går, så har vi i hvert fald forsøgt.

Lige et lille billede af mor og det sorte guld der putter i sengen:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

lululupo

århhh en sød vuffiiii

Anmeld

11. februar 2010

SaNiNa

Er helt sikker på Fanni nok skal få det så dejlig hos Diana, Claus, Lucas og alle dyrene.

Fanni vil blive så fokælet og lucas skal helt sikker nok søger for der er gang igen.

Og hvor er Fanni bare søde

Anmeld

11. februar 2010

Diana...

Ej nu får jeg da helt tåre i øjnene. 

Jeg håber og tror på at det nok skal gå det hele Jackie kan med alle hunde og Lucas elsker dyr især små hunde. Misserne skal nok lige vende sig til det men det har skulle vende sig til mange ting så mon ikke de os klare det her ;) 

Endnu engang i er altid mere end velkommen til at komme og se hende. 

Vi glæder os utrolig meget til at få et nyt familie medlem, og vores stor tosset hund vil elske noget selvskab. 

Og vi takker fordi vi må få æren af hende 

Knus til jer.

Anmeld

11. februar 2010

FrkC

Er helt sikker på at Fanni er villig til at adoptere Og tror hun vil få det SÅ godt !!!

Anmeld

11. februar 2010

LineD

Hvor er i søde allesammen :)

Diana: Hun kunne ikke komme til en bedre familie, det er jeg helt forvisset om

Og det er så rart at vide vi kan komme og se til det sorte guld

Vi glæder os nu lidt alligevel til hun kommer ud til jer Så hun kan give Jackie lidt bøllebank

Anmeld

11. februar 2010

Vidunderligeunger

nåååhr.... så må manden tage liam i nat det er så svært at sige farvel til sine kæledyr... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.