Fantastisk dag!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

Ida.

Nårh hvor skønt!! Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

sarahb

ej hvor et flot tal.. ja der er jo slet ikk noget at bekymre dig om.. det er en sund og rask lille spirvip der er der inde...

Hvor er jeg bare glad for i har det så dejligt igen, det er så dejligt at vide at heldet og alt er i jeres retning igen oveni alt i har været igennem..
Hvordan står det til med hus og dine smukkee tøser??

Tusinde tak for din dejlige besked smukke

Anmeld

11. februar 2010

Barbamama

Chatarina skriver:

Først en rigtig stor tak til jer alle der har svaret på mit tidligere lettere hysteriske indlæg. i er simpelthen guld værd herinde!, det håber jeg virkelig i ved! Til trods for jeg har været væk et stykke tid.

Så er vi hjemme fra scanning. Efter at have tudet siden manden hentede mig tog jeg det lidt mere med ro da vi sad i venteværelset. dog med en tåre i øjet. Vi ventede meget kort tid så kom der en meget sød dame som skulle scanne os. jeg var så nervøs at jeg nærmest brækkede kaspers hånd da jeg havde lagt mig på briksen, han måtte faktisk skubbe til mig og hentyde at det var altså lige hårdt noknåh men så snart hun satte scanneren på så vi hjertet og vi så den smukkeste lille baby derinde. den stod både på hoved og slog kolbøtter. den suttede på fingeren og vinkede lidt!! jeg tudbrølede igenmen hun sagde alt så fint ud og tjekkede arme og ben, fødder og hænder samt hovedet!

og udregningerne viste at risikoen var 1:18500  terminen blev rykket en dag så den nu hedder den 27.august 2010.

så det var helt fantastisk! Jeg tudbrølede hele vejen ud!!!!! Men nu af glæde. Kønnet kunne de ikke se endnu så vi må vente til 17 marts hvor vi finder ud af om det er en dreng eller en pige.

Nåh men endnu engang tak til jer alle fra Chatarina som allerede nu er mere afslappet end hun har været de sidste 12 uger!!

nåååårh en fin lille bebs!!!! Det er da et rigtig godt billede. Dejligt at alt er som det skal være. Tillykke med det

Anmeld

11. februar 2010

Milka

jeg husker tydeligt den scanning, det var faktisk en af de bedste!! super billede

Anmeld

12. februar 2010

lion

Sikke et flot billede af jeres lille baby i maven.

Dejligta t scanningen gik så godt. Ja så er det "bare" at vente til d. 17 marts hvor i kan finde ud af kønnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.