Jeres kæreste/mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.219 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Jeg sad lige og svarede på tråden om hvad ens mand laver til dagligt, og det får mig til at tænke på hvor stolt jeg egentlig er over min kæreste. Har jeg jo været hele tiden, men nogen gange glemmer man det desværre bare når dagligdagen trænger sig på...

Jeg har den dejligste kæreste, han er i mine øjne den lækreste og mest sexede der overhovedet findes. Oven i det så kan han på en eller anden måde få mig til at føle mig som noget helt specielt, blot ved at kigge på mig. Hans kys varmer helt ned i min stortå, hans berøring kan få mig til at gispe efter vejret, og måden han kan kigge på mig på kan gøre mig genert som en lille tøs.

Han er ikke biologisk far til "vores" ældste søn, men det at han har taget Nicklas til sig som han har gør mig stolt, og utrolig lykkelig. Nicklas har ikke og har aldrig haft kontakt til den mand som er biologisk far. Og i min verden findes der ikke andre fædre til Nicklas end min kæreste, han gør sig 100% fortjent til den titel, og han er den bedste far man overhovedet kan give sit barn.

Nu skal vi have en lillebror om ca 7 uger, og den måde han takler min graviditet på, på både godt om ondt er så stort. Han er en ener, og jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det ville være ikke at have ham i mit liv.

Vi har kendt hinanden i ca 5 år, mødes på nettet. Han borde i Odense og mig i jyllland, så dengang mødes vi kun en gang, men trods andre kærester osv så holdt vi kontakten, og tit på en meget varm måde, og vi har nok hele tiden haft følelserne for hinanden. For ca 2 år siden, aftalte vi så et møde igen, og ja nu skal vi giftes d 3 juli 2010 og venter barn sammen med termin d 10 apil...

Tænk sig hvad tingene kan udvikle sig til...

Nu sidder jeg her og græder, de skide homoner... Men nej hvor jeg dog bare har en dejlig kæreste!

Hvad med jer tøser, må vi få hele kærlighedserklæringen til jeres mand/kæreste eller hvad i nu kalder ham?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Bavianis

Ej altså - jeg bliver simpelthen så glad i låget når jeg læser hvor glad du er for din kæreste!

Jeg synes det betyder rigtigt meget for vores lykke at vi værdsætter det gode vi har i vores liv - sundhed, mand, børn, familie, venner. Det er netop det der giver LYKKE - altså taknemmelighed og refleksion over hvor heldige vi er.

Jeg har det fuldstændig på samme måde med min egen kæreste. Og jeg tænker ofte tanken: "Hvor har jeg det godt!", hvilket er vigtigt at huske i gode såvel som dårlige tider.

Min svigerfar har et rigtigt godt ordsprog (som han især siger på skiferien efter vi har fået frokost:-)):

Vi har det jo godt - men vi skal vide det.

Og det er så rigtigt - man har det ikke godt, hvis ikke man ved det;-)

Lykke og kærlighed til dig for at starte så dejlig en tråd!

Anmeld

11. februar 2010

stoffermus

Kender godt følelsen jeg har også jordens dejligste kæreste.

Det skal siges at jeg har været meget uheldig når det kommer til forhold og har været i 3 længere af slagsen før min nuværende kæreste. Det sidste af dem var med min søns biologiske far som jeg var sammen med i 3 år.

Jeg blev gravid og det var ikke lige planen men jeg valgte at beholde barnet og heldigvis har den dejligste krudtugle på 2½ idag. Men jeg blev pga. graviditeten og i håbet om at det hele nok skulle blive bedre når vi fik barnet.. dumt af mig.. han var der ikke for mig mens jeg var gravid da jeg fødte eller bagefter.

Men så naiv kan man være i drømmen om at få det godt sammen og blive en lykkelig familie at man ikke kan eller vil se sandheden. Det holdt i 2 måneder efter Christoffer kom til verden der kunne jeg ikke mere og jeg pakkede. (nov. 07)

Det var hårdt at være enemormest fordi de der små ting og glæder der er ved et lille vidunder havde jeg ingen at dele med, og jeg regnede bestemt ikke med at der lige kom en fyr der var klar til at gå ind i et forhold med så lille et barn... plus at man ikke kommer ud og har den der tid til sig selv som enlig mor med et barn på 3 mrd. så hvem skulle jeg lige møde?? og var jeg nu også klar til det?? syntes jeg havde nok at se til.

Men jeg havde et vennepar med en datter der var 3 mrd. yngere end min. og igennem dem mødte jeg mit livs store kærlighed (30 april 08) så helt uventet uden jeg søgte noget så kom han bare og han har taget christoffer til sig som var han hans egen og vi har det bare perfekt sammen... vi havde det der kærlighed ved første blik ting.. som jeg ikke troede på førhen og uanset hva vi måtte møde af kriser ved jeg bare det holder og at vi kommer igennem det sammen.

Jeg havde nok mistet troen på at der fandtes en ordentlig mand der ude efter alle de forhold hvor jeg blev behandlet som om jeg intet var værd. Især forholdet til min søns far tog hårdt på mig.

Men jeg fandt troen på det hele igen og kærlighed er noget svært noget at sætte ord på.. men jeg ved bare at den er der nu og at den ikke forsvinder igen.. og at jeg har fundet min eneste ene. Kan man næsten be om mer??

Anmeld

11. februar 2010

CarinaSB

Jamen jeg har os den bedste kæreste ..    da vi mødte hinanden var jeg stærkt påvirket af min deprission .. det var helt slemt .. jeg kunne sidde og tude over ingenting .. Men når jeg havde det værst sad han oppe sammen med mig om natten og holdte om mig og trøstede mig .. meldte sig syg når jeg havde brug for ham .. Han er den bedste far for vores barn :) Når jeg ser ham sidde i sofaen og lege med Noah smelter mit hjerte .. Når vi ligger tæt enten på sofaen eller i sengen kan jeg mærke alle sommerfuglene flyve rundt i maven :) Jeg kan tage mig i at sidde og kigge på ham i timevis og bare tænke "hold nu kæft jeg er den lykkeligeste pige i verden"

Knus Carina

Anmeld

11. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Bavianis skriver:

Ej altså - jeg bliver simpelthen så glad i låget når jeg læser hvor glad du er for din kæreste!

Jeg synes det betyder rigtigt meget for vores lykke at vi værdsætter det gode vi har i vores liv - sundhed, mand, børn, familie, venner. Det er netop det der giver LYKKE - altså taknemmelighed og refleksion over hvor heldige vi er.

Jeg har det fuldstændig på samme måde med min egen kæreste. Og jeg tænker ofte tanken: "Hvor har jeg det godt!", hvilket er vigtigt at huske i gode såvel som dårlige tider.

Min svigerfar har et rigtigt godt ordsprog (som han især siger på skiferien efter vi har fået frokost:-)):

Vi har det jo godt - men vi skal vide det.

Og det er så rigtigt - man har det ikke godt, hvis ikke man ved det;-)

Lykke og kærlighed til dig for at starte så dejlig en tråd!

Åh det er da bare et fantastisk citat. Helt sikkert dagens citat

Anmeld

15. februar 2010

LouiseNielsen

Bliver helt glad af at læse i andres "fortælling"

Der er da ikke noget som forelskelse....

Anmeld

15. februar 2010

Corn

Med fare for at lyde overfladisk, så har jeg ikke været forelsket i min mand, for jeg er dog ikke i tvivl om at jeg elsker ham.

Han havde haft en kort fling med min veninde, og selvom jeg ikke ønskede et forhold eller tændte på ham, så husker jeg alligevel vores første møde. 

Han trådte ind i mit liv, da jeg allermindst ønskede det, og han hang ved, trods jeg afviste ham og var faktisk ikke særlig sød ved ham.

Da jeg endelig "så lyset" så var det ikke med en pludselig forelskelse, men som om jeg bare åbenede øjnene og så ham rigtigt for mig. Så hvor meget han var/er og betød, og nu har vi snart været kærester i 10 år og venter dreng nr. 3, og har været gift i 2,5 år

Majken 20+

Anmeld

15. februar 2010

Winnie

Jeg synes jo også at min mand er skøn, elsker ham helt vildt højt og er super taknemmelig for at han elsker mig og er far til alle mine børn, (også dem han ikke selv har været med til at lave  eller måske især dem).

Han støtter mig og kan altid finde noget positiv i alt og han er min bedste ven  Han er der altid og har holdt ud, selv da jeg blev syg og også da jeg prøvede at skubbe ham væk.

Anmeld

15. februar 2010

ChatH

Dejlig tråd!!!

og hvor lyder det bare dejligt med din kæreste!

Men jeg har jo altså også verdens bedste kæreste. (HA HA).

faktisk startede jeg med at være kæreste med hans bedste ven i gymnasiet så vi har kendt hianden i 10 år nu, men til en gammel reunion kom jeg til at kysse lidt med denne x igen og han inviterede mig til fest dagen efter- så det skulle jeg selvfølgelig med til.

Da jeg trådte ind i rummet dagen efter kunne jeg straks mærke at der bare var et eller andet som var anderledes. kiggede på min nuværende mand og aften endte faktisk med at jeg faldt i søvn i hans arme, til trods for at han havde en kæreste(shyyyyy).

nåh men derfra kørte det bare stille og roligt - han droppede kæresten og ca 4 måneder efter var jeg flyttet ind hos ham - yderligere 4 måneder efter var jeg gravid med vores tvillinger. han tog det i stiv arm og var bare lykkelig. den dag idag siger han stadig at han er total forelsket i mig når han kommer hjem fra arbejde. Og så smelter mit hjerte.

Elsker min mand så højt at det gør ondt.

ps nu venter vi barn nummer 3 til august.

Anmeld

15. februar 2010

mullesmith2

Min kæreste er bare det bedste der nogensinde er sket for mig. Vi mødte hinanden for 7mdr siden så vi er stadig ret nyforelskede, men hverdagen er så småt ved at tage fat også fordi han har en søn fra et tidligere forhold på 3år og vi allerede er flyttet sammen og skal flytte i hus vi har købt sammen d.1/3 2010. Vi glææææder os  Før jeg mødte min kæreste troede jeg godt nok aldrig jeg ville få en. Havde været single i 4 år før jeg mødte ham på Dating.dk ret spontant møde i karolinelund en fredag aften, samme dag som vi begyndte at skrive sammen, og efter den aften kan vi bare ikke undvære hinanden. Jeg syntes han er helt perfekt, og er så lykkelig for det liv jeg har nu. Og nu håber vi snart på at vi får en lille baby hvis ellers jeg kan blive befrugtet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.