Hejsa Piger!
Jeg sad lige og svarede på tråden om hvad ens mand laver til dagligt, og det får mig til at tænke på hvor stolt jeg egentlig er over min kæreste. Har jeg jo været hele tiden, men nogen gange glemmer man det desværre bare når dagligdagen trænger sig på...
Jeg har den dejligste kæreste, han er i mine øjne den lækreste og mest sexede der overhovedet findes. Oven i det så kan han på en eller anden måde få mig til at føle mig som noget helt specielt, blot ved at kigge på mig. Hans kys varmer helt ned i min stortå, hans berøring kan få mig til at gispe efter vejret, og måden han kan kigge på mig på kan gøre mig genert som en lille tøs.
Han er ikke biologisk far til "vores" ældste søn, men det at han har taget Nicklas til sig som han har gør mig stolt, og utrolig lykkelig. Nicklas har ikke og har aldrig haft kontakt til den mand som er biologisk far. Og i min verden findes der ikke andre fædre til Nicklas end min kæreste, han gør sig 100% fortjent til den titel, og han er den bedste far man overhovedet kan give sit barn.
Nu skal vi have en lillebror om ca 7 uger, og den måde han takler min graviditet på, på både godt om ondt er så stort. Han er en ener, og jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det ville være ikke at have ham i mit liv.
Vi har kendt hinanden i ca 5 år, mødes på nettet. Han borde i Odense og mig i jyllland, så dengang mødes vi kun en gang, men trods andre kærester osv så holdt vi kontakten, og tit på en meget varm måde, og vi har nok hele tiden haft følelserne for hinanden. For ca 2 år siden, aftalte vi så et møde igen, og ja nu skal vi giftes d 3 juli 2010 og venter barn sammen med termin d 10 apil...
Tænk sig hvad tingene kan udvikle sig til...
Nu sidder jeg her og græder, de skide homoner... Men nej hvor jeg dog bare har en dejlig kæreste!
Hvad med jer tøser, må vi få hele kærlighedserklæringen til jeres mand/kæreste eller hvad i nu kalder ham?