Arhmen det gør jo HELT op i hat og briller herhjemme - og så her op til fastelavn
- ej men altså, Annika er kom jo i juniorseng mellem jul og nytår, da der ligesom var en lillesøster, der skulle bruge tremmesengen. Det gik da også helt fint de første to uger, hvor hun vist ikke helt fattede, at man kunne kravle ud af sengen...og SÅ skal jeg ellers love for, at hun fattede det. Vi bruger nu op til to timer på at putte hende - jo mere træt hun er, jo værre er det! Hun kommer rendende en milliard gange - vi er ved at blive SINDSSYGE
, og hun har 17 forskellige søforklaringer, som vi naturligvis ignorerer. Hun bliver lagt tilbage i seng med et meget bestemt "godnat", men det er tydeligt, at det er blevet en leg for hende...jo mere sure vi bliver på hende, jo mere griner hun af os (og er dét lige provokerende, eller hvad?).
Lina er heller ikke supernem at få til at sove, men det tager dog "kun" 30-45 minutter - men altså det synes jeg også er lang tid! I aftes fik vi først fred kl. 21.45 og Lina var så vågen on/off fra 03.30-05.15...og vågnede igen kl. 06.00, hvor Pelle tog hende op - selvom hun LANGT FRA var frisk...men han skulle op alligevel! Pigebarnet faldt så i søvn i bilen på vej til vuggeren, der var kl. 08.15 - og hun sover STADIG...altså hun er selvfølgelig kommet i barnevognen efter, vi kom hjem
...jeg har boblet på sofaen i næsten to timer, men hallo, det er sg* ikke sådan, jeg gider bruge min dag!!
Så nu må show og fest gerne snart stoppe - for jeg giiiiider ikke mere! BASTA!

Ida
Anmeld