Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har købt denne flyverdragt til lille pigen.. mærket er me too og gav kun 100kr.. og den er helt ny---er bare lidt stolt. og kan hun ikke passe den kan den vel sælges igen
prøver lige igen billede kom ikke med.. sorry
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kiroo skriver: jeg har købt denne flyverdragt til lille pigen.. mærket er me too og gav kun 100kr.. og den er helt ny---er bare lidt stolt. og kan hun ikke passe den kan den vel sælges igen
Dejlig billigt...
Jeg var i føtex på et tidspunkt.. Fandt en plysset flyverdragt til 100 kr - Ved kassen betalte jeg kun 15 ,-
Opdagede først prisen da jeg kom hjem...
MoarJ skriver: Dejlig billigt... Jeg var i føtex på et tidspunkt.. Fandt en plysset flyverdragt til 100 kr - Ved kassen betalte jeg kun 15 ,- Opdagede først prisen da jeg kom hjem...
kiroo skriver: jeg har købt denne flyverdragt til lille pigen.. mærket er me too og gav kun 100kr.. og den er helt ny---er bare lidt stolt. og kan hun ikke passe den kan den vel sælges igen prøver lige igen billede kom ikke med.. sorry
Godt kup
Livsmor skriver: Hvor har du været så heldig at finde den, og hvilken str.?Jeg mangler en, da datterne liger er vokset et par cm.Karina
Hvor har du været så heldig at finde den, og hvilken str.?Jeg mangler en, da datterne liger er vokset et par cm.Karina
Tak, bor i nær Århus.
næste gang køber jeg mange og sælger dem på baby.dk--- hehe mon ikke detkan sælges igen.. jegtror jeg sparede 600 bare på flyverdragten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128